stonhans Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hva syns dere? Jeg prøvde på en viss diagonal, men er litt usikker på resultatet. Lukkertid: 1/4 sek Blenderåpning: F/9 Brennvidde: 55 mm ISO: 100 Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) må nok ærlig si at dette bilde gav meg overhode ingenting. fokus på tangen og uklart vann og gress all kritikk er god kritikk EDIT: gress og gress hehe. er vel bare tang ja Endret 8. februar 2009 av gjeewaytee Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Darn! Jeg leste feil og så for meg et morsomt bilde med (gul) snøtagg(ing) ... For å slenge med en tanke om bildet også, så er slike motiver ganske krevende å få til på en engasjerende måte. Bildet står dessverre ikke spesielt stødig uten noen form for kontekst, og hadde ant.vis ikke gjort det i en kontekst heller. Tang og rim er et litt for kjedelig utgangspunkt til å pirre folk flest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå