Gå til innhold

Headsett, Koss ur40

Anbefalte innlegg

Vurderer å anskaffe meg noen nye headsett som er bare tiltenkt til å brukes inne i forbindelse med bare å høre musikk på datan og i tilleg blir det litt med musikk laging med modplug tracker.

Men uansett så har jeg sett på noen headsett, i sær Koss ur40 og lurer på om det er noen som har den og kan si hvordan den er i bruk eller så kunne det vært greit om noen kunne anbefale noen andre headsett i samme prisleie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

et tips vurder ur-30 også! de er en del billilgere! Låter omtrendt likt og er serdeles behagelig å ha på hode (erfaring). Den største forskjellen mellom ur40 og ur30 er at ur40 er noe lettere enn ur30. Så hvis du ikke har noe problem med vekten på ur30 så ville jeg ha kjøpt de! mer for pengene iforhold.

Det er min mening ihvertfall. :woot:

Lenke til kommentar

takk for tipset ang ur30 så på den på hjemmesiden til Koss prisforsjellen var på lusne 5$ ikke at jeg er så rik, men skal man ha noen kvalitets headsett er det greit å ha en som er sikker på at man vil like. Men en annen ting som peker mot UR30 er at den mye styggere enn ur40 men det er vel smak og behag som gjelder her som alle andre steder.

Lenke til kommentar

Har hatt UR-40 en stund nå..

De er veldig gode OG penere enn UR-30.

Det er ikke store forskjellen på pris så UR-40 er vel et bedre kjøp...

Jeg prøvde begge to før jeg kjøpte og synes kanskje at ur-40 er en anelse klarere og litt bedre bass - ikke så rumlete

Lenke til kommentar

Anbefaler alle å ha en ordentlig god stereo-forsterker til headsettet sitt.

KOSS UR-30 kan på noe musikk virke veeeeldig "innestengt". Litt rart, egentlig, men... For det meste er et knall-headset. Anbefaler dog å prøve alt audio-utstyr før man kjøper, for man er forskjellige. Noen liker bråke-bass, noen liker "farget" lyd, osv...

Lenke til kommentar

takk for tipset om forsterkere men tror personlig at det skal gå utmerket uten en effektforstreker til 20K vet ik om den er verdt de pengene. Tror det holder lenge med bare headsettet, så får jeg leve med bare å kunne fixe på eq'en på winamp så lenge jeg :D så kan jeg sikkert finne noe bedre alternativ til de å bruke de 20 store på, tror ik det skal være allverdens jobb :yes:

Lenke til kommentar

Tja. En forsterker til to-tre tusen kunne jo være verdt penga... Særlig om du skal ha et litt godt headset. Og da kan du jo også kjøpe noen litt bedre høyttalere til PC'en, også, istedetfor slike tåpelige mini-PC-speaker-sets... Om du bare skal ha stereo, da. Er nok litt dyrere for surround-amp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...