Gå til innhold

skjorta i Street kings


deum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tipper han bruker mer enn en skjorte, uansett hvem nå han er ;)

 

Det er Keanu Reeves som har hovedrollen btw ;)

 

 

Hmm har sett filmen, men kan ikke akkurat si at jeg husker alle klærne han hadde på seg.

Så om du kunne si hva slags scene eller ta et bilde fra filmen så hadde det vært til en god del mer hjelp. Så skal jeg gjøre mitt beste

 

(blir også litt lettere for alle de andre som også vil hjelpe ;) )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Den skjorten ville jeg holdt meg unna............

 

Ser du hvordan den overdrevne bruken av punktum understreker poenget mitt på en fin måte? :fun:

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Er det mulig!

 

Han spør ikke etter deres meninger, men om hvor han kan finne den skjorten. Så dere trenger ikke å poste dumme svar som dette. Ettersom det ikke er til hjelp i det hele tatt for trådstarter.

 

Smak/Stil er forskjellig fra folk til folk.

 

Dessverre deum. Har problemer med å finne den for deg :s (skal ikke gi opp med engang, men kan ikke love noe)

Håper det finnes noen som er flinkere enn meg til å lete frem sånne ting.

Lenke til kommentar
Du kan sjekke opp nummeret til keanu reeves, og spørre selv?

 

 

ja, vurderte det. men fant han ikke i gulesider.

for en idiotisk post...........

Tenk om jeg virkelig var seriøs med posten min, og du såret meg så dypt at jeg nå sitter klar med kjøkkenkniven og håndleddet? Slem er du.

 

Men spøk til side, hvorfor ikke bygge litt videre på den tanken jeg ga deg, og f.eks sende en mail til noen av produsentene av filmen? Det er sikkert noen som veit hvor den er kjøpt!

 

Jack&Jones er forøvrig et forslag, i tillegg til Carlings. Du kan forøvrig sjekke H&M, for ratt har de noe slikt forferdelig tøy liggende.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Du kan sjekke opp nummeret til keanu reeves, og spørre selv?

 

 

ja, vurderte det. men fant han ikke i gulesider.

for en idiotisk post...........

Tenk om jeg virkelig var seriøs med posten min, og du såret meg så dypt at jeg nå sitter klar med kjøkkenkniven og håndleddet? Slem er du.

 

Men spøk til side, hvorfor ikke bygge litt videre på den tanken jeg ga deg, og f.eks sende en mail til noen av produsentene av filmen? Det er sikkert noen som veit hvor den er kjøpt!

 

Jack&Jones er forøvrig et forslag, i tillegg til Carlings. Du kan forøvrig sjekke H&M, for ratt har de noe slikt forferdelig tøy liggende.

 

Lykke til! :)

 

 

 

jeg beklager veldig vis jeg såret følelsene din altså:p

Men ja , det er en tanke det, skal se i noen butikker først:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...