galaxee Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 her sitter eg med telenor linje :oops: og spiller en del på nettet...problemet er når eg skal spille så står kansje dc++ og noen laster opp et eller annet..så blir pingen fra 35---->1000 og det må eg spille helt eg går ut og disconnecter han eller bare gir faen i å spille men finnes den noe program som kan begrense bredband til dc++? slik som winmx har innebygget takker for svar på forhand 8) Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Vitsen med å være på dc er jo å laste ned og la andre laste ned fra deg. Hvis du ikke har bra nok linje til å være på dc og spille samtidig så er det jo bare å gjøre en ting om gangen. Skal ha rimelig bra linje for å klare dette uten å få høy ping. Thats life... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 og det må eg spille helt eg går ut og disconnecter han eller bare gir skitt i å spille Mm. Du må velge. Spill eller DC. men finnes den noe program som kan begrense bredband til dc++? Nei, med mindre du vil ty til hackede DC-versjoner. Upload caps kan man bli kicket for, hacket DC kan du bli kicket/bannet for. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Nei, med mindre du vil ty til hackede DC-versjoner. Upload caps kan man bli kicket for, hacket DC kan du bli kicket/bannet for. du kan også bli bannet for neo-modus orginal DC. det har jeg blitt hvis jeg emulerer det. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 du kan også bli bannet for neo-modus orginal DC. det har jeg blitt hvis jeg emulerer det. Hæ? Hvordan emulerer du NMDC med NMDC? Du mener at du har brukt en hacket DC-klient, og så emulert NMDC, ja? Det er noe helt annet. Og isåfall: FY! Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg bruker hacket DC klient, det er ikke fordi jeg er ond, det er fordi jeg ikke gidder å share om jeg ikke kan laste ned selv. Det som skjer når jeg har full upload er at nedlastingshastigheta mi går til 5kB/s fra 126. Derfor setter jeg max 15 kB/s upload hastighet, da får jeg ca 100kB/s download. Når jeg ikke laster ned noe så slår jeg av limiten. Dette ser jeg ingenting galt i, jeg uploader iallefall litt, i før ble jeg nødt til å sitte å cancelle uploads og leave hubber om noen hadde bra speed fra meg, og det er iallefall ikke ønsket. Jeg synes det er verre med dem som ikke sharer i heletatt, som jeg alltid får "file not available" eller evig "connecting..." hos. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 du kan også bli bannet for neo-modus orginal DC. det har jeg blitt hvis jeg emulerer det. Hæ? Hvordan emulerer du NMDC med NMDC? Du mener at du har brukt en hacket DC-klient, og så emulert NMDC, ja? Det er noe helt annet. Og isåfall: FY! Kan du med hjarted på rette staden si at du bruker NMDC? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Kan du med hjarted på rette staden si at du bruker NMDC? Nei, er du sprø. Jeg bruker oDC. Men den kan heller ikke emulere NMDC. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 du kan også bli bannet for neo-modus orginal DC. det har jeg blitt hvis jeg emulerer det. Ja, selvfølgelig. Det er endel hub'er som krever at du bruker DC++ og da er det jo liten vits i å emulere NMDC.... Man klarer (som regel) ikke skjule bandwidth-limiter'n i tag'n selv om en emulerer DC++ og derfor så er det endel som kun godtar denne klienten. En annen god grunn er jo at NMDC suger villt, og ikke støtter endel av script-funksjonene som hub-owners er ute etter... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 du kan også bli bannet for neo-modus orginal DC. det har jeg blitt hvis jeg emulerer det. Ja, selvfølgelig. Det er endel hub'er som krever at du bruker DC++ og da er det jo liten vits i å emulere NMDC.... Man klarer (som regel) ikke skjule bandwidth-limiter'n i tag'n selv om en emulerer DC++ og derfor så er det endel som kun godtar denne klienten. En annen god grunn er jo at NMDC suger villt, og ikke støtter endel av script-funksjonene som hub-owners er ute etter... Vet. Brukte NMDC først. Så gikk jeg over til DC++.. ble helt sjokka.. trodde NMDC var en beta verson av alfabetaen til testpersonellet til DC++... nesten. Så vilt suger det. Jeg lasta ned BCDC++ her om dagen, men bruker det ikke til annet enn emulering. Men nå står den på DC++. hastighetsreguleringa suger rett og slett vilt! Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg lasta ned BCDC++ her om dagen, men bruker det ikke til annet enn emulering. Men nå står den på DC++. hastighetsreguleringa suger rett og slett vilt! Jeg bruker den klienten og begrensningen virker bra hos meg. Bare for å ha sagt det : Jeg bruker den fordi jeg kjører hub på egen linje.. Hvis da det skulle være mulig å laste ned med full speed fra meg ville alle på hub'n blitt kicka av naturlige årsaker.... :-? Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 du kan også bli bannet for neo-modus orginal DC. det har jeg blitt hvis jeg emulerer det. Ja, selvfølgelig. Det er endel hub'er som krever at du bruker DC++ og da er det jo liten vits i å emulere NMDC.... Man klarer (som regel) ikke skjule bandwidth-limiter'n i tag'n selv om en emulerer DC++ og derfor så er det endel som kun godtar denne klienten. En annen god grunn er jo at NMDC suger villt, og ikke støtter endel av script-funksjonene som hub-owners er ute etter... Vet. Brukte NMDC først. Så gikk jeg over til DC++.. ble helt sjokka.. trodde NMDC var en beta verson av alfabetaen til testpersonellet til DC++... nesten. Så vilt suger det. Jeg lasta ned BCDC++ her om dagen, men bruker det ikke til annet enn emulering. Men nå står den på DC++. hastighetsreguleringa suger rett og slett vilt! Så lenge du sharer minst 10kB/s så fungerer hastighets-begrensinga utmerket . Sharer du mindre enn det, blir også din nedlastingshastighet begrensa til det samme som upload. Litt kjip for dem med 128kbps upload kanskje :-? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Rettelse : Så lenge du setter begrensningen til 6 kb/s eller høyere så kan du laste ned med normal hastighet.Setter du den til f.eks 5 kb/s så vil maks download også bli satt til 5 kb/s.... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå