Gjest Guest_knut_* Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 halo, Topicen sier vell det meste, jeg hater og trene og vill ha tynnere bein. hele beina har blitt for store nå, for mye fett tror jeg. Jeg trener ikke i det hele tatt, fordi jeg ikke liker og trene jeg syns trening er kjedelig men har funnet ut at det er nødvendig. jeg spiser vell ganske normalt 4-6 måltider om dagen, med 2-4 brødskiver vær bortsett fra middag. spiser vell ganske lite variert, har stort sett det samme på brødskivene hele tiden. drikker ikke brus i ukedagene, ikke godteri heller. men sellom jeg ikke liker og trene så er jeg ganske mye fysisk aktiv, er ute med kompisser nesten vær dag og sykler osv. men beina blir bare større og større. over til spørsmålet; finnes det en måte og få tynnere ben på uten og trene regelmessig ? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvorfor vil du ha tynnere bein? Det er jo bare pinglete. De vil nok bli mindre hvis du går ned i vekt, men det er ikke så lett uten å trene .. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 spis first price brød med first price syltetøy på. og halver middagen. gjorde det selv en stund, litt trang økonomi, gikk ned i vekt og blei veldig bleik. nå må det sies at jeg har en ganske vanlig kroppsfasong, så det var ikke veldig bra for meg ps. jeg jobber som tømrer, så det hjelper mye å bevge seg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå