Gå til innhold

Games for Windows Live bytte bruker navn/spiller profil

Anbefalte innlegg

Prøver meg her med dette problemet:

Altså jeg skulle starte opp Fallout 3 igjen nå lenge siden jeg har spilt det sist.

Når jeg spilte det sist så logget jeg jo bare inn som Halky som jeg har brukt som nick der før. Siden man må logge inn på GFW for og kunne save i spillet og andre ting. Det funket fint sist og alle save filene mine ligger jo fortsatt her. Men nå får jeg ikke logget inn på det nicket lengere av en merkelig grunn så jeg fikk ved en feiltagelse opprettet en ny bruker som jeg igjen har problemer med og få slettet fra hele live dritten.

Og wow wtf..... sjekket innom xbox.com og søkte etter nicket mitt som jeg har brukt og hva finner jeg? Jo en annen tulling som har bruker nicket mitt :( Hva faen liksom, trodde sånna nick liksom var registert jeg? Jeg brukte jo det nicket før når jeg spilte Fallout 3 og alle savene mine ligger under det bruker nicket på GFW.

Men jeg når jeg brukte GFW sist så lagde jeg aldri noe sånn spillerkort og ble ikke bedt om det heller :o Så virker som alt er ødelagt nå da siden jeg ikke kan logge meg inn som halky lengere og fortsette fra savene mine i spillet siden det nicket allerede er tatt av en annen dust på live.

Og hvordan får man egentlig byttet nick gjennom GFW på pc'n. Når jeg sjekker innom den profilen jeg har der nå og hvordan change gametagen så står det bare hvovrdan man gjør det på xboxen og ikke gjennom pc'n. Jeg har jo ingen xbox som jeg bruker lengere og spiller spillet på pc ffs.

Så noen tips til hvordan jeg kan få løst detta problemet? Hadde jo tenkt og fortsette på Fallout 3 idag men ser ikke ut som det kommer til og gå siden jeg ikke får logget inn med det gammle niket mitt som nå er tatt av en annen jævel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså jeg spiller spillet på pc og ja jeg har saveene/eller hadde, slettet dem istad siden siste saveings så var jeg lvl 15. Og jeg hadde kommet meg til lvl 20 men hadde nok glømt og ta en backup av de siste savene, litt merkelig egentlig siden jeg mener jeg tokk backupen etter at jeg ble lvl 20. Uansett skal begynne på nytt igjen. Men jeg trenger Live greia for og kunne få tilgang til aoutsave og loading osv.. Men jeg mekket meg en sånn dere frakoblet bruker og da fikk jeg til og loade de gammle savene som jeg nå har slettet :S Men uansett den live brukern jeg fikk lagd ved en feiltagelse får jeg da ikke endret navnet på gjennom xbox.com siden og jeg har ikke noen xbox så jeg kanke endre det gjennom den heller.

Det skullet da virkelig gå an og bytte brukernavn gjennom siden syntes jeg og bare gjennom xboxen, for tenk på de som ikke har xbox og bruker bare games for windows opplegget.

Lenke til kommentar

Bump! Er det virkelig umulig og komme i kontakt med Microsofts X360/Games for Windows – LIVE support per e-mail? Har drevet og leitet litt her inne: http://www.gamesforwindows.com/en-GB/Suppo...CustomerSupport men finner ingne email adresse til noe som helst bare noen telefonnummere til som går til utlandet. Siden jeg trenger og få slettet/endret nicket på gametagen min siden jeg fikk valgt det helt feil. Er btw redd dette kan bli dyrt også siden det ikke er gratis. Tåpelig av MS og i det hele tatt ta betalt for og endre ett nick/gametag og det burde være tilgjengelig for alle og kunne gjøre det uten og kontakte ms om det personelig.

Men ja noen som vet om noen eventuel Norsk Support avdeling hos MS som kan håntere sånna saker per emmail? Eller om de har noen email adresse i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...