Gå til innhold

Trenger hjelp til en ny mp3-spiller.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok.

Jeg bruker koss portapro.

Jeg kommer til å bruke den på reiser/buss. Trenger ganske god batteritid.

skjerm ca 4-5".

lydformat må helst være mp3, men kan være annet også.(WMA, AAC, FLAC(?))

Videoformat skal helst være .avi.

Tilkobling, drag and drop helst.

engelsk meny er alltid best.

touchskjerm eller knapper driter jeg i. kan bruke det meste.

wifi og radio trengs ikke.

Bedre nå? Håper på hjelp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jau, selv om jeg kunne kverrulert litt mer på videoformatet siden ".avi" ikke sier en dritt :p men skjønner hva du mener

Her har du egentlig et valg - skjermstørrelse VS batteritid. Ny spiller som akkurat kom, Cowon S9, som brillierer på video+batterifronten med 55 timer lyd og 11 timer video på en 3.3" amoled skjerm (uberskjerm både i bildekvalitet, innsynsvinkel, lavt strømforbruk etc)) som også tar xvid ("avi" opp til en viss oppløsning/bitrate (hvis du får tak i filene fra "der de fleste får dem", funker de).

Går du opp i skjermstørrelse, eks Cowon A3 eller Archos 5, så har du harddiskspillere med høyoppløste LCD skjermer som på grunn av hdd og skjerm bruker veldig mye strøm, og du sitter med batteritid på lyd på 10-20 timer og video på 4-7. Disse tar dog nesten hva slags format av video, om det du har av materiale er "uvanlig". Altså, du får større skjerm med høyere oppløsning, mer lagring for pengene, på bekostning av dårligere relativ skjermkvalitet og drastisk mye lavere batteritid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hadde nok tatt den selv, om du ikke har bruk for alt på archosen (den går dog til 320GB). Archosen sin batteritid på 12timer lyd og 4 timer video er dog bare tragisk

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Creative Zen X-Fi 16Gb, og jeg er meget fornøyd med den. Den har batteritid på rundt 36 timer med musikk og 5 timer video med skjerm på 2,5". Den har også grei pris på rundt 1500 kroner.

Det står litt mere om den her, men du kan desverre ikke bestille fra play.com pga. at de ikke sender gadgets eller electronics til utlandet.

Endret av Engberg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Gidder du å vente flere uker på titan da? :s

det er vel uansett fargen, ikke laget av titan, i dunno

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...