furiousanimal Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hei, jeg lurer på hvordan man tar bilder med "prt sc" Jeg trykket på "prt sc" for å ta et bilde av noe jeg måtte ha, og så skjedde det ingenting? er dette meningen eller hva må jeg gjøre? og hvor kan jeg finne bilde? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Lime det inn i pant og lagre det som bilde fil. Eller bruke et program som lagrer det dirkete. f.eks Purrint Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Åpne Paint og trykk på "lim inn". Redigert: Litt sent ute. Endret 8. februar 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Slik er det da alle skal hjelpe her på forumet Endret 8. februar 2009 av Core2dou Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 men det funker jo ikke? jeg trykker på "prt sc" og når jeg skal lime inn i paint så går det bare an å lime inn fra og ikke lim inn? hjeelp Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Trykk "ctrl+c" å se om det funker da. Funker her og sikkert på noen millioner andre pcer Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Trykk "ctrl+c" å se om det funker da. Funker her og sikkert på noen millioner andre pcer ctrl+v Sjekk om tastaturet ditt har en Fn-lås (noe som skruer av og på ekstrafunksjoner). Endret 8. februar 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 aha jeg måtte trykke [fn] og så "prt sc" hehe ^^ Takk for hjelpen alikevell;) Trykk "ctrl+c" å se om det funker da. Funker her og sikkert på noen millioner andre pcer ctrl+v Sjekk om tastaturet ditt har en Fn-lås (noe som skruer av og på ekstrafunksjoner). Jepp takk for hjelpen Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja, faen. Meinte seff ctrl+V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå