S0ppel Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hei. Lurer på hva jeg skal gi til damen i valentins gave. Begge er 16 år. Noen som har noen idêer? Også sitter eg og tenker på hva vi skal gjøre den dagen.. Vurderer kino.. Noen som har bedre ideer? Lenke til kommentar
Snåsamannen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nåja, svaret over fører vel til ikke noe konkret. Personlig ville jeg sniket meg opp til henne når hun spiser frokost, gjerne Keloggs All Brand frokostblanding, deretter lade "pistolen" og fyre løs i melken. Deretter tar du hun etter håret og drukner henne i frokostblandingen. Dra henne etter året opp og skyt ut den siste skvetten i øyet eplet hennes, deretter smiler du og sier "Happy Valentine" Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nå ble jeg forelsket <3 Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Dra henne etter håret opp og skyt ut den siste skvetten i øyet eplet hennes, deretter smiler du og sier "Happy Valentine" Jeg er sikker på at du er en storsjarmør hos damen, stemmer ikke det? Nei, da er nok mitt forslag bedre (faktisk :! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg gir preken om tullete tradisjoner som blir hauset opp kun for å stimulere massenes kjøpelyst... Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Dumt av meg å spørre her inne, siden det sikkert ikke er mer enn 1 % av gutta her inne som har dame ( ) Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har da dame et par av oss, men gir bare så utrolig godt f*** i tradisjoner som blir hauset opp "for å stimulere massenes kjøpelyst"... Hoho, når er det? I morgen eller noe sånt? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Dumt av meg å spørre her inne, siden det sikkert ikke er mer enn 1 % av gutta her inne som har dame ( ) Jeg jobber med saken Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har da dame et par av oss, men gir bare så utrolig godt f*** i tradisjoner som blir hauset opp "for å stimulere massenes kjøpelyst"... Hoho, når er det? I morgen eller noe sånt? Herlighet, det var i går! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg får ikke feiret Valentine's day. Kjæresten min skal bort. Så vi skal ha vår egen lille dag. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Har da dame et par av oss, men gir bare så utrolig godt f*** i tradisjoner som blir hauset opp "for å stimulere massenes kjøpelyst"... Hoho, når er det? I morgen eller noe sånt? Herlighet, det var i går! 14. feb!! Google fikset biffen! Endret 8. februar 2009 av SkoMedHull Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 oreokake til den jeg liker best av alle Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har da dame et par av oss, men gir bare så utrolig godt f*** i tradisjoner som blir hauset opp "for å stimulere massenes kjøpelyst"... Hoho, når er det? I morgen eller noe sånt? Herlighet, det var i går! 14. feb!! Google fikset biffen! Men du fikk litt panikk, ikke sant? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det du gjør er å drite i kort, blomster og sjokolader, det er standard! Jeg ville elsket at kjæresten min ba meg ut på middag eller lagde middag selv, for å senere si at han ikke ville kjøpe blomster eller konfekt, og så se meg inn i øynene og kysse meg; "Happy Valentines" (L). Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har da dame et par av oss, men gir bare så utrolig godt f*** i tradisjoner som blir hauset opp "for å stimulere massenes kjøpelyst"... Hoho, når er det? I morgen eller noe sånt? Herlighet, det var i går! 14. feb!! Google fikset biffen! Men du fikk litt panikk, ikke sant? Joda, sant nok. Stresser faktisk litt enda, når jeg tenker meg om tror jeg kanskje kjæresten hintet litt angående det der for ikke lenge siden. Crap, må prøve å google frem et par gode planer for dagen:P Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hehehe :b Glemte jeg forresten å nevne at dama di hadde bursdag forrige helg? O.o Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hehehe :b Glemte jeg forresten å nevne at dama di hadde bursdag forrige helg? O.o Ikke kom her og kom her! Bursdagen kan jeg i hodet Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Jeg er på ingen måte flink når det gjelder og være romantisk. Det jeg pleier og gjøre er og kjøpe tre roser og et kosedyr (hun elsker kosedyr) eller noe innen smykke-kategorien. Pluss et kort da som jeg prøver og koke sammen noe som forhåpentligvis blir sett på som romantisk/søtt/ettellerannet. Også legger jeg det på senga eller no. Nåja, svaret over fører vel til ikke noe konkret. Personlig ville jeg sniket meg opp til henne når hun spiser frokost, gjerne Keloggs All Brand frokostblanding, deretter lade "pistolen" og fyre løs i melken. Deretter tar du hun etter håret og drukner henne i frokostblandingen. Dra henne etter året opp og skyt ut den siste skvetten i øyet eplet hennes, deretter smiler du og sier "Happy Valentine" haha. fikk meg en latter nå ja Husk og si ifra om det er en suksess Endret 8. februar 2009 av Ördög Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Dumt av meg å spørre her inne, siden det sikkert ikke er mer enn 1 % av gutta her inne som har dame ( ) Dersom vi tar med jentene - og dermed alle registrerte brukere så sier du altså at minst 1658 av brukerene har en bedre halvdel. Det er 1658 mulige tilbakemeldinger på spørsmålet ditt. Var det virkelig så dumt? Dersom vi kun tar de som vært pålogget det siste døgnet får vi 61 personer. 61 svar er ganske så mye, så ikke undervurder forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå