p0pc0rn Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har en del filmer som jeg har på pcn som jeg gjerne skulle brent over til DVD-plater. Er det noen som kan hjelpe meg med hvordan man gjør det? Alle filmene er AVI. På forhånd takk Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Laste ned nero 8/9 versjonen og bare å starte brenninga . Går fort og det er enkelt Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nero koster penger, CDBurnerXP er gratis og like enkel å bruke. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 DVD Flick (ImgBurn er med dette programmet som tar seg av brenninga). Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Nero koster penger, CDBurnerXP er gratis og like enkel å bruke. Men etter jeg har gjort det så kan jeg verken spille av platen på PS2, xBox360 eller DVD-spiller "/ Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det har ingenting med brenneprogrammet å gjøre, men vilket format filmen er i. Vet ikke om noen DVD-spillere som spiller av AVI-file, og det gjør vel hverken PS2 eller xbox 360 heller ? Lenke til kommentar
kendo Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) xbox 360 kan spille av enkelte avi filer. i hvertfall hvis den er på USB. Men finnes vel forskjellige avi filer, ettersom at jeg har merket at noen fungerer, mens andre ikke. EDIT: Måtte laste ned en sånn codec greie for å spille av avi filer via xbox live. Endret 9. februar 2009 av kendo Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 xbox 360 kan spille av enkelte avi filer. i hvertfall hvis den er på USB. Men finnes vel forskjellige avi filer, ettersom at jeg har merket at noen fungerer, mens andre ikke. EDIT: Måtte laste ned en sånn codec greie for å spille av avi filer via xbox live. Så det jeg kan gjøre er bare og konvertere filmen til et annet format. Men hvilket format er det jeg må ha for at xBox360, PS2 eller DVD-spiller skal kunne spille det av? Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 xbox 360 kan spille av enkelte avi filer. i hvertfall hvis den er på USB. Men finnes vel forskjellige avi filer, ettersom at jeg har merket at noen fungerer, mens andre ikke. EDIT: Måtte laste ned en sånn codec greie for å spille av avi filer via xbox live. Så det jeg kan gjøre er bare og konvertere filmen til et annet format. Men hvilket format er det jeg må ha for at xBox360, PS2 eller DVD-spiller skal kunne spille det av? trur formatet begynner på eks: rambo.mov , bare kjør en vanlig dvd på pcen så ser du på video filen om hva den heter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå