Celia Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg har lest tester av kameraet og lest hvilke spesifikasjoner det har, jeg synes ikke det virker så utrolig bra til den prisen, det er dyrt i forhold til det som det duger til. Jeg tror en betaler mye for utseende her. Det sies jo at ixus kameraene er som smykker i hånden, at det er et skrytekamera. Jeg lurer på om det var en veldig populær snobb som hadde dette kameraet en gang og satt i gang denne fikseringen overfor dette kameraet. Det sies at den som følger saueflokken er dum, at en kan lure seg selv med å tro at noe er bra fordi en hel flokk mener det. Det er kult å ha ixus liksom, da har du peilingen. Se hva jeg har som står i stil til de dyre solbrillene mine og sportsbilen min, haha. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg har ikke vært særlig imponert over Ixus selv, inntil Ixus 400. Det er den første generasjonen Ixus som er meget bra. Ixusen er fremdeles ikke ideell i bruk, men hvis man ønsker et lite kamera som tar veldig bra bilder vet ikke jeg om noe bedre alternativ. MLW Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Hva med Samsung Digimax V4 god del billigere og i en del tester så slår det også Ixus 400 totalt sett? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg har ikke testet Digimax 4, så jeg kan ikke uttale meg om dette. Jeg har prøvd Skanhex 410, som er likt et av Samsungs kameraer. Det er et av de dårligste kameraene jeg noen gang har prøvd. Derfor er jeg generelt skeptisk til Samsungs kameraer. MLW Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 JEg bare venter på at de skal få inn kameraet, de 3 norske distrubitørene er tomme Kommer ikke inn før i mai. Canon har ikke peil på logistikk, skjer hver gang med et nytt produkt Lenke til kommentar
janken Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 JEg bare venter på at de skal få inn kameraet, de 3 norske distrubitørene er tomme Kommer ikke inn før i mai. Canon har ikke peil på logistikk, skjer hver gang med et nytt produkt Så det er ingen butikker som har det inne? http://foto-video.no/ http://www.telebutikken.no/ Er billigst på nåværende tidspunkt. Tror du prisen på kameraet vil synke litt når det kommer i hyllene? Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Har telebutikken Ixus400 inne? Det står 0 på lagerstatus... :-? Foto-video har ingen lagerstatusfunksjon, men da blir det vanskelig å få det bekreftet uten å ta kontakt med dem. Ergo har ingen butikker det inne på nåværende tidspunkt..? Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå