kheide Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 hei, kjøpte akkurat en 360 premium konsoll og koblet til en HD-klar TV via komponentinngangen (satte selvfølgelig bryteren TV/HDTV til HDTV) på kabelen som fulgte med. Bildet som kommer på skjermen er helt ok, men jeg synes likevel det er litt kornete. Har en kamerat som får bedre bilde på HD-klar TV med samme tilkobling, så jeg lurer på om det går an å gjøre noe med det... Kan det skyldes at konsollen er gammel? Kameraten min fikk plutselig bedre bildet etter at han fikk ny konsoll på grunn av det velkjente problemet med det røde lyset på start-knappen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har du endret oppløsningen på instillingene til X360-en da? Sett den til 720p eller 1080p/1080i alt etter hva TV-en din støtter. Lenke til kommentar
kheide Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Har du endret oppløsningen på instillingene til X360-en da? Sett den til 720p eller 1080p/1080i alt etter hva TV-en din støtter. Det hadde jeg glemt... Har leita febrilsk i bruksanvisninga til tv-en, men glemte xbox-menyen. 1080i funker som fjell. takk skal du ha! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 720p kan gi en bedre oppløsning. men det er jo øyet som ser og igjen kvaliteten på tven..... Lenke til kommentar
Patney Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er det ikke sånn at komponent bare kan vise 720p skikkelig? Så om du velger 1080i vil bildet bli så vidt dårligere, I THINK. Dessuten så skalerer de aller fleste spill fra 720p til 1080i, slik at det egentlig er 720p med et blur-filter over hele skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå