HenrikHax Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) infatuation Endret 14. mars 2009 av HenrikHax Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg har ikke noen inngående peiling på medisin, men det kan høres ut som du kan ha refluks, spesielt siden du nevner sure oppstøt og smerter i hals/bryst/hjerteområde. Jeg tror en ny legetime der du forteller om symptomene dine og ber om å få tatt en grundig utredning av helsetilstanden din i forhold til symptomene dine vil gi svar på hva som er galt. Mest sannsynlig er hjerte helt iorden, men det skader selvsagt ikke å få dette sjekket også dersom det vil lette på psyken. Lenke til kommentar
HenrikHax Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg har ikke noen inngående peiling på medisin, men det kan høres ut som du kan ha refluks, spesielt siden du nevner sure oppstøt og smerter i hals/bryst/hjerteområde. Jeg tror en ny legetime der du forteller om symptomene dine og ber om å få tatt en grundig utredning av helsetilstanden din i forhold til symptomene dine vil gi svar på hva som er galt. Mest sannsynlig er hjerte helt iorden, men det skader selvsagt ikke å få dette sjekket også dersom det vil lette på psyken. Fantastisk! Dette virket veldig appelerende! Skal så absolutt ta dette med til legen. Tusen hjertelig takk for et flott, og givende svar! Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg har ikke peiling, men det kan faktisk pga angst. Beskrivelsen minner meg på en kompis som hadde, det var angst. Ikke akkurat angst, men for mye bekymring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå