Thensrud Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hey. Lurer på om noen har noen gode forslag til et nytt program til produsering av musikk. Altså.. har brukt FL studio en stund, men har egentlig aldri likt det. Så vidt jeg vet krever de nyeste versjonene av Logic en Mac? Er så mange forskjellige versjoner av programmer også, så er usikker på hvilket som er mest ideelt å skaffe. Cubase funker vel på windows, men hvilken versjon er å ambefale? Hvilken er nyest? Og da eventuelt, før jeg bruker penger, hvis noen har en link eller vet om hvor det ambefalte programmet i riktig versjon kan lastes ned, så hadde det vært genialt. Nok av ting å bruke penger på for tida. Og hvis det er til nytte å vite: jeg produserer (prøver å produsere) høy kvalitets Trance, Ambient, House ol. (ikke Basshunter-ish, litt mer avansert, så trenger et skikkelig program) Endret 8. februar 2009 av Thensrud Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Prøv open source programmet modplug tracker, I do Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ser ikke problemet med FL Studio, det er svært avansert om du bruker de avanserte delene av programmet og legger til noen generatorer og VSTi-plugins Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Basshunter og alt annet kan man lage med de fleste typer typer programmer, hvordan musikken blir avhenger av brukeren og ikke av programmet. Lenke til kommentar
Thensrud Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Basshunter eksemplet var vel mer for å få fram poenget. Er forsåvidt ikke noe problem med FL Studio, men det er kjent for å være et ganske rotete og tungvint program, derfor de fleste har bytta. Har også sine bakdeler, som alle andre programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå