Requi Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Jeg har nå backet up alt det jeg skal ha backet up, og er klar til å starte recovery-boot på bærbaren. Men her kommer dilemmaet... Jeg har en Dell Latitude D620, og en Dell Dimension 9200. Det er ca 2 år siden jeg fikk disse datamaskinene, og når jeg leter igjennom CD'er fra de orginale papp-eskene de kom med etter recovery-boot CD'er, finner jeg bare recovery-boot CD'n til Dimension'en, og ikke den til Latituden (om det i det heletatt har vært med en, det vet jg ikke). Da var spm'et, er det likegyldig om jeg bruker Dimension-boot CD'n til å formatere Latituden? Eller... ? Endret 8. februar 2009 av Requi Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kan hende det går, men du vil nok muligens slite med drivere osv.. Men regner med at du har en lisens kode under på maskina.. det er mulig du kan bruke den sammen med ei vanlig windows plate Skal gå etter hva jeg har hørt, men har aldri testa det selv. Så, om du har en xp pro koden under maskina, skal det funke med vanlig xp pro, og er det en home kode, så skal det funke med ei home plate Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Med mindre du har slettet Dell recovery partisjonen på Latituden, kan du trykke Ctrl+F11 når du ser Dell logoen under oppstart. Du kommer da inn i Dell Recovery som vil tilbakestille laptopen til slik den var da du fikk den. Bare følg instruksjonene så går det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå