Gå til innhold

Per Kristian Foss som ny partileder og statsministerkandidat for Høyre? (Stortingsvalg 2009)

Høyres statsministerkandidat  

98 stemmer

1. 1. Hvem ønsker du?

• Erna Solberg
      10
    • Per Kristian Foss
      77
    • Vet ikke/ingen formening
      11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke bedre å ha en tråd for hver enkelt sak? Er vel bedre det enn store samletråder? Da kan vi jo like greit gjøre det slik at vi ha en stor tråd for Høyre, en for AP, en for Frp, egen tråd om helsepolitikk og til om med egene tråder fir miljø og innvandring?

Ikke det at det spiller så stor rolle for meg, moderator får gjøre som han/hun vil :)

Lenke til kommentar

Ikke at det er særlig aktuelt for meg å stemme H uansett, men vil definitivt foretrekke Foss framfor Erna som statsminister. Mer profesjonell, sans for humor, ikke så sytete og grinete. Står ikke tilbake for Erna på mange områder. Kommer faktisk ikke på noen.

Endret av pumaen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12341842

Foss er en kjempeflink kar, og hans tid vil komme, selv om alt tyder på at Solberg tar det herfra. Støtter Solberg fullt ut, så får jeg heller støtte Foss den dagen han stiller som lederkandidat i Høyre. Andre aktuelle kandidater i fremtiden vil sannsynligvis være Jan Tore Sanner, Børge Brende og Erling Lae, som alle er kjempedyktige politikere. Tror allikevel Foss kommer til å være leder mellom Solberg og de tre nevnte.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg med Foss er at han er veldig urelastisk med regjeringsamarbeid. Han ønsker å danne en regjering med KRF og Venstre uten FRP. KRF har til og med sagt at de ønsker høyere skatter, så det er vanskelig nok det i seg selv, men en annen ting er at de vil aldri få flertall. Erna Solberg er ihvertfall åpen til alle partier på høyresiden.

Derfor, vil jeg heller ha Erna Solberg, men jeg er enig at det finnes bedre kandidater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...