Andey- Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hei! Kjøpte meg Mario Kart til Wii før helgen. Når jeg setter spillet i og starter det, så kommer det opp en melding om at "Saving file is corrupted". Så får jeg valgene "Go back to menu" eller "Ok" (for å reparere og lagre på nytt). Så kommer denne feilmeldingen opp "Could not write to/read from Wii System Memory. Please read the Operations Manual." Noen som har forslag til løsning? Andre spill jeg har fungerer utmerket. Har også formatert Wii'en for å se om det hjalp, noe det ikke gjorde. Håper på raskt svar. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 høres ut som det er noe gale med selve spillet...kansje du kan prøve å kontkte de du kjøpe spillet med Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 prøvd å slette saven din:P? Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 prøvd å slette saven din:P? Har som sagt formatert, så er ikke noe savings igjen der gitt. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hva har du gjordt med Mii'n du dro om saven da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå