General_Skurf Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Menneskene? Ikke det jeg var på jakt etter Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 3 timer er gått. Ny gåte: Hvorfor ville ikke Drillo kjøpe huset? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Menneskene? Ikke det jeg var på jakt etter var ekkoet jeg var ute etter Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Litt off topic: hva er etternavnet til kong harald Harald. Slik jeg forstår det har ikke medlemmene av det Norske Kongehuset etternavn, men de benytter Rex om etternavn er påkrevet. Gåte: Et sted i Norge: ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTVWXYZÆØÅ Manglerud Endret 10. august 2009 av vofferud Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Manglerud er rett, fyr løs. Er forresten ikke den største frekvensen i denne tråden ... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 3 timer er gått. Ny gåte: Hvorfor ville ikke Drillo kjøpe huset? Fordi Åge-har-eid-det Hopp over meg, siden jeg ikke fulgte reglene Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Du har blitt dømt for å ha gjort noe skikkelig jævlig og er blitt dømt til døden.Av en eller annen grunn får du lov til å velge hvordan du skal forlate denne verden. Du må velge en av 3 dører som fører til hvert sitt rom. Den første døren fører til et rom hvor du blir grillet i flere tusen grader. Bak den andre døren venter 100 skyttere med maskingevær. Den tredje døren fører til et rom fullt av løver som ikke har spist på 3 år. hvilken velger du? det står ikke noe om at skytterne bak dør nummer to skal skyte deg, så teoretisk sett kan både dør to og tre være ufarlige. det var iallfall det første jeg tenkte Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Du har blitt dømt for å ha gjort noe skikkelig jævlig og er blitt dømt til døden.Av en eller annen grunn får du lov til å velge hvordan du skal forlate denne verden. Du må velge en av 3 dører som fører til hvert sitt rom. Den første døren fører til et rom hvor du blir grillet i flere tusen grader. Bak den andre døren venter 100 skyttere med maskingevær. Den tredje døren fører til et rom fullt av løver som ikke har spist på 3 år. hvilken velger du? det står ikke noe om at skytterne bak dør nummer to skal skyte deg, så teoretisk sett kan både dør to og tre være ufarlige. det var iallfall det første jeg tenkte enig i det, sier heller ikke noe om det er ammunisjon i disse "skyterne" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå