Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ang hastigheten når jeg laster ned fra TPB!

Anbefalte innlegg

Jeg har 10 mbit ned og opp på mitt internettbredbånd. Men når jeg laster ned fra piratebay så har jeg kun en nedlastningshastighet på 10-100 kb/s.! Jeg skal ha nærmere 1 mbit per sekund ned. Noen som vet hva dette skyldes? Noe jeg må stille på?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blomsterbob:

Jeg skjønte ikke helt hvorfor du skrev i tråden. Det kom ikke akuratt så mye hjelp ut av den.

Nettopp, jeg hjelper deg kun på livets vei i denne fortapte nerdeverdenen.

Ta dine 10Mbit og del på 8, da får du din maksimale fart (plussminus), Gøy om du har tilgang på routeren så du kan få åpne noen porter til bittorrent-klienten din.

Om du ikke forstår det så anbefaler jeg at løper til butikken og betaler de stakkars utviklerene som sliter ræva av seg for å brødfø sine små barn.

Edit: Leif

Edit2: Du må også tenke begge veier, husk at seederene ikke har uendelig med opplastings-hastighet heller.

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar
Ehh?

Seriøst, kan du fortelle meg?

Da vil tråden bli off-topic og ingen får det godt.

Lag ny tråd, kanskje en der du ikke nevner at du piratkopierer, en uten store signaturer og kanskje den kan kalles: "Ang meg som vil åpne porter på routeren", da vil du mest sannsynlig få en link til http://portforward.com/routers.htm, og av erfaring så vil ikke du forstå skiten og lage en ny tråd fordi en forumjævel slik som meg vil begynne å flame alt det du gjør helt til du sletter brukeren. :)

Love Fredrik.

Lenke til kommentar

Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt.

Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein melding eller bruke p_report.gif-knappen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...