caod Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg var på sandvika storsenter her om dagen, da fant jeg en dun/boble-jakke som var veldig bra. Men jeg kan ikke komme på hviket merke det var. Jakkene hadde rød, svart og blå lakkfarge. Og hadde en norsk flagg midt på brystet. Prisen var ganske høy. På forhond takk Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg ville gjettet napapijri pga det norske flagget og prisen, men såvidt jeg vet så har de ingen boblejakker med den logoen foran. Lenke til kommentar
Johnsen89 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg var på sandvika storsenter her om dagen, da fant jeg en dun/boble-jakke som var veldig bra. Men jeg kan ikke komme på hviket merke det var. Jakkene hadde rød, svart og blå lakkfarge. Og hadde en norsk flagg midt på brystet. Prisen var ganske høy. På forhond takk Bergans Lenke til kommentar
annemarie89 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Det er ikke en Bergans-jakke. Ingen av dunjakkene derfra har det norske flagget på. Jobber i sportsbutikk hvor vi har Bergans, så jeg er sikker på at dette stemmer. Prøvde å søke litt på google etter noen andre dunjakker, men fant ingen som stemmer med din beskrivelse desverre. Eller forresten, var ikke denne da? http://image.trendsales.dk/topics/1206/12065000/12065540.jpg Endret 22. februar 2009 av annemarie89 Lenke til kommentar
Johnsen89 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Helly Hansen? Helly hansen ja, jobbet i en helly hansen butikk for 2 mnd siden, å der var det svart boblejakke, med norske flagget på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå