Gå til innhold

Pantsette gullringer i Oslo

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har to stykk gullringer som jeg gjerne skulle pantsatt, etter et ekteskap som nå er slutt. Har hørt med diverse foretninger i Oslo som selger ringer, men ingen av de kjøper brukte ringer. Er det noen av dere som vet hvor man kan få pantsatt gullringer? Har kvittering på de...

Mvh

Klaus Andersen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har to stykk gullringer som jeg gjerne skulle pantsatt, etter et ekteskap som nå er slutt. Har hørt med diverse foretninger i Oslo som selger ringer, men ingen av de kjøper brukte ringer. Er det noen av dere som vet hvor man kan få pantsatt gullringer? Har kvittering på de...

Mvh

Klaus Andersen

Landets eneste pantelåner finner du her: Lånekontoret

Lenke til kommentar
Og merk at å pantsette de ikke er å få ut penger for de, men å LÅNE penger av de i pant mot ringene. Dette må betales tilbake igjen.

å? Så hvis jeg kun vil selge ringene finnes det ikke noe sted for dette? Selve ringene har jo ikke så stor verdi, men de er jo av gull og kan jo smeltes og støpes på nytt. Er ikke interessert i noe lån, vil bare bli kvitt ringene og kanskje få litt igjen for gullet.

Lenke til kommentar

Jeg vet at min mor leverte inn noe gull (smykker/ringer/øredobber) og fikk de smeltet om og lagd nytt av.

Kanskje dette er noe du kunne hatt mer nytte av?

Sorry men jeg vet ikke så mye ang det originale spørsmålet ditt..

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei,

Jeg solgte noen gamle gullringer og gullkjeder som jeg hadde arvet på et sted som heter gullbagen.no.

Da fikk jeg penger inn på konto min etter et par dager. Jeg tror de smelter om alt de får inn. Jeg synes jeg fikk en bra pris og alt var forsikret

Gullsmedene jeg kontaktet ville bare ta det i innbytte og da måtte jeg kjøpe nye smykker, så jeg synes det var best å kvitte meg med det.

mvh

Nina

Hei!

Mvh

Klaus Andersen

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei,

Jeg solgte noen gamle gullringer og gullkjeder som jeg hadde arvet på et sted som heter gullbagen.no.

Da fikk jeg penger inn på konto min etter et par dager. Jeg tror de smelter om alt de får inn. Jeg synes jeg fikk en bra pris og alt var forsikret

Gullsmedene jeg kontaktet ville bare ta det i innbytte og da måtte jeg kjøpe nye smykker, så jeg synes det var best å kvitte meg med det.

mvh

Nina

Sånn flaks at man får input direkte fra de som står bak en side som er copy/pastet fra gullvekten.no

Se den fantastiske forskjellen, den ene er et seriøst familieforetak, det andre er hivd sammen av noen skruppelløse, unnskyld uttrykket, rævhull som satser på at du som kunde ikke vet at den andre siden eksisterer:

http://gullvekten.no/

http://gullbagen.no/

Legg merke til prisforskjellen pr. gram ;)

Lenke til kommentar

Hei,

mvh

Nina

Sånn flaks at man får input direkte fra de som står bak en side som er copy/pastet fra gullvekten.no

Se den fantastiske forskjellen, den ene er et seriøst familieforetak, det andre er hivd sammen av noen skruppelløse, unnskyld uttrykket, rævhull som satser på at du som kunde ikke vet at den andre siden eksisterer:

http://gullvekten.no/

http://gullbagen.no/

Legg merke til prisforskjellen pr. gram ;)

får samme per gram :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...