Gå til innhold

Windows Updates ift slettet SW


Anbefalte innlegg

Hei

 

Newbie Spørsmål vedr. Windows Automatic Updates:

 

Jeg har slettet .Net Framework på min PC. Men, Windows finner fortsatt oppdateringen ift .Net. Jeg har prøvd å klikke install på disse, men da ender det bare i en feilmelding:

 

"Some updates could not be installed" [security Updates for Microsoft .NET Framework, Version 2.0 (KB928365)].

 

Deretter, går det kort tid før Windows på ny "finner" oppdateringen.

 

Hva skal jeg gjøre for å få Windows Updates til å skjønne at .NET er fjernet? Kan det ligge rester av .NET noe sted på maskinen eller noe?

 

Håper på svar :)

 

Andy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Newbie Spørsmål vedr. Windows Automatic Updates:

 

Jeg har slettet .Net Framework på min PC. Men, Windows finner fortsatt oppdateringen ift .Net. Jeg har prøvd å klikke install på disse, men da ender det bare i en feilmelding:

 

"Some updates could not be installed" [security Updates for Microsoft .NET Framework, Version 2.0 (KB928365)].

 

Deretter, går det kort tid før Windows på ny "finner" oppdateringen.

 

Hva skal jeg gjøre for å få Windows Updates til å skjønne at .NET er fjernet? Kan det ligge rester av .NET noe sted på maskinen eller noe?

 

Håper på svar :)

 

Andy

Ok, lei av gult ikon nede i hjørnet, og at det ikke går an å skru av maskinen uten at error-intallasjon begynner.

 

Så hr bare nå valgt oppdateringen som ikke ønsket ("custom"), og valgt "don't remind me again".

 

MEN, det bør vel være en annen måte rundt dette på. Dersom jeg nå feks senere skulle installere .NET, så vil jeg jo ikke få beskjed om denne oppdateringen. Eller hva?

 

Andy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...