Gå til innhold

Ny bærbar - Arbeid og Underholdning

Anbefalte innlegg

Hei..

på utkikk etter ny bærbar, etter at skjermen på den forrige ble knust..

Får dekket pcen av arbeidet, ettersom jeg bruker den til fakturering 10-15 timer i måneden på det høyeste..

-Det er ikke mye, men burde vel kjøpe en med num-pad og ikke en som er altfor dyr.. (over 10'000 m.mva)

har kikket litt på Dell XPS m1530 og acer aspire 6930G..

Acer 6930G har num-pad, noe som hjelper arbeidet veldig, men har 16:9 skjerm (ikke sant?) noe som kanskje ikke er en fordel?

Ellers så er den veldig interessant..

Noen som har andre forslag, eller erfaringer?

Vil selvsagt ha en pc som er god og kraftig, fint design og som holder en stund.. Er ingen stor gamer, men vil ha muligheten til å spille det jeg føler for greit nok..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker ikke modell, men Acer sine Aspire 7XXX er jo greie å bare at det er litt svære "17" skjerm.

Hva er ikke fordel med 16:9 er ikke det wide screen standard?

Ville gått for Acer Aspire 5930, 69XX elr 79XX.

Acer Fanboy :thumbs: av en elr annen grunn

Endret av No_oN
Lenke til kommentar
Husker ikke modell, men Acer sine Aspire 7XXX er jo greie å bare at det er litt svære "17" skjerm.

Hva er ikke fordel med 16:9 er ikke det wide screen standard?

Ville gått for Acer Aspire 5930, 69XX elr 79XX.

Acer Fanboy :thumbs: av en elr annen grunn

Hehe.. Tenker 17" er litt stort.. hender jo at jeg skal ta med pcen, og da spiller vekt og batteritid litt inn.. og det er ikke noe å ligge på fanget med akkurat heller...

5930 er v el ute av produksjon, ettersom jeg har forstått, og 6930/6935 har tatt over, men med widescreen skjerm..

med den skjermen får man vel mindre informasjon frem i høyden.. web-sider er vel ikke designet for standarden heller..

Endret av Daniel-G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...