Gå til innhold

Lite spørsmål.

Legen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøper du et radeon9700pro er det ikke snakk om forskjellen på agp8x og 4x, da er det snakk om den RÅE kraften du får utav det skjermkortet der... skal selv snart kjøpe et radeon9700pro 128mb, KUN fordi det faktisk er det beste skjermkortet på hjemmemarkedet akkurat nå, og vil FORDOBLE 3dmark ytelsen min og gi meg et VELL av nye grafikk features å boltre meg i... jeg kan nevne at jeg har et gf3 ti200 64mb nå (spesifikasjonene står i sigen min), og med min PC får jeg 8000 3dmarks med skjermkortet på 210/470... skaffer jeg et radeon vil jeg ligge på omtrent det doble, altså 15,000-16,000 3dmarks, og det er ESKTREMT!!

Så jeg anbefaler et radeon9700pro på det sterkeste (hvis du da ikke har et brukbart skjermkort fra før)

Edit: så at hovedkortet ditt bare støttet 4x agp... hmm er usikker på om 4x - 8x virkelig hjelper så mye som de lover...

Lenke til kommentar

Hmm, vel.. Jeg har ett GeForce MX 440. Det er jo rett og slett søppel når det kommer til spill. 3% mekres knapt. Uansett så kjøper jeg meg ett nytt hovedkort når jeg får råd. Så det er bare å legge ut?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...