Merk. Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Dere begynner vel å bli lei av alle RROD-trådene, men here it goes: Fikk da de sagnomsuste lysene i går, etter et år og noen måneder med trofast spilling. Garantien er derfor ikke utgått og jeg leverer til Elkjøp. Så da kommer spørsmålet: Må harddisken være med? Er litt redd for at dvs ting blir slettet. Og det blir mulig å laste ned XBLA-spill jeg allerede hadde betalt for ja? Takk for svar Jeg får nok koble opp Wiien min nå ja Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Elkjøp vil stort sett bare henvise deg tilbake til Microsoft, og har du kvittering så går det greit. Dette er den raskeste måten for deg å fikse maskina. Hvor gammel er den? De gangene vi tok inn slike maskiner (en stund siden), så slapp kunde å levere inn hdd ja Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Takk for svar Jeg kjøpte maskinen oktober 2007 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Under 2 år siden kjøp, bare ring microsoft og gi de serienr og de kommer og henter den. Bare husk kvittering, kan godt hende de ber deg om det. Lenke til kommentar
morgster Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Harddisken trenger ikke å sendes inn. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det har ingenting å si hvor gammel 360en er. Det er 5 års reklamasjonsrett i Norge så MS må fikse konsollen uansett. Siden 360en har ikke vært på markedet i fem år enda er _samtlige_ konsoller gyldige for reperasjon av 3RLOD. Ring Microsoft og fortell hva som har skjedd, de kommer til å spørre noen spørsmål, bla om lysene på strømforsyninga. Konklusjonen blir nok at konsollen må sendes inn for reperasjon. Du får enten ei eske tilsendt deg som du skal putte konsollen oppi (og BARE konsollen, alt av spill, tilbehør som kontrollere og harddisk skal ikke følge med), så hentes den av DHL eller tilsvarende. Reparert konsoll kommer levert på døra etter ca en uke. Lenke til kommentar
neslonek Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 fikk akkurat også et rødt lys (e74 feil), microsoft sa at det kom til å ta 2-3 uker før jeg fikk den tilbake. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du må ikke finne på å gå til expert med den, da ser du den ikke på minst en måned... Hadde du gjort sånn som det står i ALLE de andre trådene, og RINGT ms support, så hadde du ikke trengt å lage en post om det Jeg ringte ms support på onsdag 4. februar, og UPS kom på døra på fredag, og tok med seg maskinen... i følge sporingen, er den nå ankommet tyskland, så da går det nok bare en dag eller to, før den blir send i retur... Han fra ups regnet med ca 1uke Lenke til kommentar
dannad Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvordan er det hvis man ikke har kvittering? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det eneste Microsoft bryr seg om er serienummeret bakpå konsollen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg ringte MS support får 2 uker si, de skulle sende en mann fra UPS til meg med en boks.. ..venter forsatt på den karen fra UPS jeg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har du ringt og purra? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå