Maranello Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Et av bildene som jeg tok i første runde av nattfotokonkurransen. Siden jeg ikke brukte det der tenkte jeg at jeg kunne få brukt det i bildekritikken. Ser at jeg burde hatt mer av sjøen med i enden av bryggekanten, får ta en tur igjen senere. Fyr løs! 30 sec f10 ISO 100 11-18@11 Endret 9. februar 2009 av Maranello Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Legger ut en ny versjon med vertikal crop. Ingen meninger? Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Dette bildet tror jeg er lettere å fikse på stedet enn i photoshop. Rett og slett gå lengre inn i bildet, altså ut på bryggen. Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Det er det jeg har tenkt å gjøre neste gang, men ellers da, om denne utgaven? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 likte ikke helt at den slutta så brått, det blir liksom til at det er en gigantisk hvit ting som herper bildet fpør du meg. http://www.johnharveyphoto.com/LearnComposition/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå