angelique__ Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 sliter litt med å få bilder til å loades under start av fluxbox , .xinitrc filen min ser slik ut : gkrellm & bsetbg -c /home/bruker/Documents/pictures/bildefil.jpg & xmms & exec fluxbox men bilder jeg har valgt kommer ikke opp, hva er galt ? Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg mener å huske at man skriver inn bsetbg -c /home/bruker/Documents/pictures/bildefil.jpg i ~/.fluxbox/init . Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 grunnen for at det ikke kommer opp er fordi du må skrive exec blackbox først. og så kan du hive på && tinga Lenke til kommentar
hea Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Prøv å gi full path til bsetbg, eks: /usr/local/bin/bsetbg. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Legg det inn i Skin-fila. Det funker phett hos meg Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Står jo klar dokumentasjon om dette på www.fluxbox.org. Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 grunnen for at det ikke kommer opp er fordi du må skrive exec blackbox først. og så kan du hive på && tinga vel dette er ikke "blackbox" og .xinitrc skal avluttes med exec fluxbox , ikke startes med. . les topicen litt nøyere neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå