Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] blåe og oransje striper når jeg slår på datan, så låser den seg ved windows loading

Anbefalte innlegg

Hallo.

Har ikke hatt noe større problem med min data på noen år nå, inntill dette.

Satt og spilte wow og ante fred og ingen fare, så utav d blå får jeg masse grønne prikker og striper over hele skjermen samtidig som maskinen låser seg (kan forekomme i windows også, altså ikke bare i wow, men ser ut til og klikke med en gang i wow, eneste spillet jeg har prøvd med dette problemet, ute i windows tar d noen minutter før det samme skjer).

Restarter jo selvfølgelig, men da har alle skjermbilder fram til windows loading, blå eller oransje vertikale striper, selve loading skjermen ser ok ut, men den har noen små striper, verre blir det når den er ferdig og loade og "welcome" skjermen egentlig skal komme, da blir skjermen svart med hvite vannrette striper som ser ut til og være bygd opp av prikker og små striper.

Har vært noen ganger der datan har restartet selv, da får jeg en blåskjerm i ett halvt sekund så er det samme leksa om igjen.

Har hatt dette problemet ved ett eller to andre tilfeller og da funket det og restarte x antall ganger, andre gangen funket det og formatere og reinstalere windows, men nå får jeg de stripene selv når jeg booter fra xp cd'n.

Håper dere kan hjelpe for jeg har brukt opp mine skills nå hehe:P

På forhånd Takk^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...