Raste Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hallo. Har da installert Windows 7 på min datamaskin og på den har jeg en intregrert fingeravtrykk leser. Windows 7 installerte alt utenom, programmet som jeg mangler. Har driveren, og maskinen min heter HP HDX 9350eo. Så om en av dere vet om et program til det, så hadde jeg satt pris på om dere postet det her Endret 8. februar 2009 av Raste Lenke til kommentar
Star Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 DigitalPersona Personal er jo programmet som følger med de fleste HP maskiner med fingeravtrykkleser. Sjekket driversupporten hos HP? Der skal du jo finne både driver, og program Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 DigitalPersona Personal er jo programmet som følger med de fleste HP maskiner med fingeravtrykkleser. Sjekket driversupporten hos HP? Der skal du jo finne både driver, og program Jo, men jeg får opp at den ikke finner sensoren. : / Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Joda, nå fungerte det. Måtte bare gjøre noe annet og hente en annen ting fra HP.no Så saken er løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå