tibbs Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Har spilt gjennom mitt første spill som var Return To Castle Wolfenstein. Likte det (med unntak av zombiene). Har lyst til å prøve meg på et annet lignende spill, men vet ikke hvilket. Likte bl.a. grafikken og lyden i RTCW. Noen som kan anbefale spill som ligner? Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 hvis du vil ha spill som er så like som mulig anbefaler jeg doom 1, doom2, final doom og wolfenstein3d. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Du kan jo vente på Medal of Honor: Allied Assault, det kommer ut i neste måned. Etter det jeg har hørt har dette spillet samme grafikkmotor som RTCW har. Grafikken skal være noe bedre, spillet mer realistisk (ikke så arkade- aktig). Tviler på at det finnes noen zombier her... Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 20. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2002 Disse Doom-spillene var jo bare gammelt møkk sammenlignet med rtcw. Men nå venter jeg til jeg får Medal Of Honor: Allied Assault. Skal bli saker det.... [ Denne Melding var redigert av: tibbs på 2002-01-20 14:00 ] Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Kjipt at man har kutta ut alt blod i Medal Of Honor,blir liksom mindre realistisk da :sad: Men uansett så kommer spillet til å blir mega! Gleder meg innmari!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 er jo bare til å åpne main/pak2.pk3 i winace, stikke inn i textures/effects, extracte bodyhitpuff.tga, åpne i photoshop og farge fra grå til rød, og putte den inn i pak2.pk3 igjen. piece o' cake Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Runda MOH:AA for noen dager siden...rått!! Hadde **** meg klikka hadde jeg sett zombier eller noen sånne uber-soldater i det spillet. Hadde jeg personlig tatt fram shotgun'en og meia ned hele MOH:AA crew'et!! Skuffa meg at det ikke var co-op på vanlige brett. Omaha beach rula...har du skikkelig surrond lyd så bør du væffal glede deg :smile: Lenke til kommentar
Cooler Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Prøv Operation Flashpoint hører de sier att de skal være like hott som RTCW Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Prøv Max Payne. Jeg likte det enda bedre en RTCW. Viss du ikke liker 3 persons skytespill så kan du laste ned FPS mod til det <a href="www.maxpaynehq.com"> Her! </a> http://www.maxpaynehq.com Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Men en ting: Doom er kanskje gammelt, men kom ikke her og kall det møkk! grrgrrrgllllrrrrgg. Jeg skal vise deg møkk jeg.... Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: On 2002-01-19 21:41, Kenny000 skrev:Du kan jo vente på Medal of Honor: Allied Assault, det kommer ut i neste måned. Etter det jeg har hørt har dette spillet samme grafikkmotor som RTCW har. Grafikken skal være noe bedre, spillet mer realistisk (ikke så arkade- aktig). Tviler på at det finnes noen zombier her... hmm... har ikke medal of honor allied assault kommet? lastet det ned fra kazaa, i går jeg. Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 forresten hvis du leiter etter en multiplayer type rtcw, burde du prøve "day of defeat" (halflife-mod) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: On 2002-04-20 16:39, mr.a skrev:hmm... har ikke medal of honor allied assault kommet? lastet det ned fra kazaa, i går jeg. Dust detta er en gammel diskusjon da.. Taper ass Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Argh! Slutt å kaste dritt til hverandre bare fordi noen sier noe litt dumt. Slemminger! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: On 2002-01-19 21:41, Kenny000 skrev:Du kan jo vente på Medal of Honor: Allied Assault, det kommer ut i neste måned. Etter det jeg har hørt har dette spillet samme grafikkmotor som RTCW har. Grafikken skal være noe bedre, spillet mer realistisk (ikke så arkade- aktig). Tviler på at det finnes noen zombier her... Sammenlign ikke MOH:AA og RTCW... Lenke til kommentar
msh Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Jeg bare sier en ting - Medal Of Honor Lenke til kommentar
i-am Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Få tak i Kingpin Ett spill fra 1999/2000 med god grafikk og mye lik RTCW Kingpin har også en god multiplayer hvor man ikke trenger cdkey eller regnr for og spille Personlig syntes jeg Kingpin er det beste multiplayerspillet jeg noensinne har prøvd :smile: NR 2 På listen er RTCW... _________________ [ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-04-26 00:20 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå