Capa Barsavi Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hei! JEg har da planer om å innrede gutterommet med en stor tv, eller projektor. Men lurer på hva som er fordeler og ulemper med projektor i forhold til tv. Er det pris, str, bildekvalitet? Takk for svar Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hei! JEg har da planer om å innrede gutterommet med en stor tv, eller projektor. Men lurer på hva som er fordeler og ulemper med projektor i forhold til tv. Er det pris, str, bildekvalitet? Takk for svar Er romme ditt stort? Vil det nok bli kult med prosjektor, men begge har sine egne smak Ditt valg! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Skal du først ha eit dedikert rom til film/gaming så er prosjektor klart førstevalg, men faktorer som størrelse på rommet og lyskontroll er viktig å ta med. Ser du mykje på tv/parabol så anbefaler eg ikkje prosjektor, sliter på lampens levetid. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 En projektor er ikke noen TV-erstatter, men heller noe man har i tillegg. Siden du sier "gutterom" kan du kanskje se de vanlige fjernsynssendingene på foreldrenes TV, men hvis du bare skal ha en av delene er det litt snaut med bare projektor. Pærene koster en formue å skifte ut, boksen utvikler varme, det er tidkrevende å slå den på .. Det er gøy med Ferrari, men du trenger en bil til. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Hmmm... Takk for svar, hjalp veldig. Blir kun til film og gaming, ettersom det finnes flere tv'er i huset. Ang rommet, så er det vell en 5-7 meter fra vegg til vegg, og med noen tunge svarte gardiner blir det rimelig svart der inne. Får vel kansje ruge litt mer på denne. Se det ann når prisen på HD-projektorene begynner å synke osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå