Delvis Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har lurt på hva som gjør dette: Mange ganger når et program, en mappe eller et eller annet lukkes, så kommer det liksom et "blaff" som gjør at alle ikonene på desktopen blir sånn hvite, og systemet må på en måte "ta seg inn igjen". Hva kommer det der av? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) hvilke specs har du i maskina di? og hvilket OS? EDIT: jeg mistenker at du skulle ha oppdatert skjermkortdriveren forresten Endret 8. februar 2009 av gjeewaytee Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 hvilke specs har du i maskina di? og hvilket OS? EDIT: jeg mistenker at du skulle ha oppdatert skjermkortdriveren forresten Ja det er to maskiner med XP på begge. Dette skjer på begge. Hva spesifiker mener du? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 hvilke hovedkort, cpu, skjermkort osv har du siste driveren til skjerkorte(ne) ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 hvilke hovedkort, cpu, skjermkort osv har du siste driveren til skjerkorte(ne) ? Har oppdatert skjermkort driver, men det hjalp ikke (om dette er noe galt i det hele tatt da? ) Er de de dataene som står nedenfor, hvis ikke hvor finner jeg det? Husker ikke slikt jeg Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 hvis du mener å ha siste driver til skjermkortet så kan det tenkes at du rett og slett har for svak hardware uten at jeg skal påstå det, men ser du har en liten cpu (prosessor 1.73ghz) og veldig lite minne ( 500 mb) det funker nok, men softwaren og alle programmene idag krever mer og mer av maskinen og tilslutt klarer den ikke å holde følge mer. (maskina oppfattes som mer og mer treg bla) du kan feks installere Ccleaner og ta en cleanup pluss registerfiks. vet ikke om du er flink til sånt vedlikehold på maskina di men... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Jo jeg er vel rimelig flink å bruke ccleaner og det der. Men det blir ofte sjeldent Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 pleier å ha meg en økt hver søndag kveld/natt til mandag, med ccleaner, antispyware, antimalware og et fullt virussøk. det er noe alle burde gjøre. viktig å kjøre defragmentering på harddisken innimellom hvis man ikke har den på auto en gang i uken (som jeg har da pc-en stort sett står på 24t i døgnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå