-Makaveli- Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hei, Har tenkt å importere te fra Kina til privatbruk, men siden jeg aldri har handlet noe varer fra utlandet så lurer jeg på hvordan det ligger an med toll, mva og alt det her. Tok turen innom toll.no og posten.no, men ble ikke stort klokere. Noen som kan hjelpe meg litt her? Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hmm, det hørtes jo smart ut da! Tror det er slikt at du må betale toll (eller er det moms jeg tenker på nå?) for varer over 200 kr. Frakten blir vel også dyr/rask eller billig/veldig treg. Hvis varen koster 190 kr og frakten er 20 kr må man ikke betale toll. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hei, Har tenkt å importere te fra Kina til privatbruk, men siden jeg aldri har handlet noe varer fra utlandet så lurer jeg på hvordan det ligger an med toll, mva og alt det her. Tok turen innom toll.no og posten.no, men ble ikke stort klokere. Noen som kan hjelpe meg litt her? Versigod https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...894&hl=toll Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Tør jeg spørre hvilken plass du skal bestille fra? Virker spennende Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Videre diskusjon kan taes i denne tråden: MVA og toll for dummies... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg