Gå til innhold

HTC Touch Diamond

Anbefalte innlegg

Den er ikke så dårlig som folk skal ha det til. Problemet er at mange som kjøper denne (og andre smarttelefoner) gjør det kun på grunn av design/gadgetfaktor.

Litt av problemet er jo at f.eks "TV2 hjelper deg" mente det var den beste designtelefonen, uten å si noe mer enn nettopp det. Det samme ser vi her: http://www.amobil.no/artikler/dette_er_aar...meramobil/67759

Hva er det problem med det? Det er ikke dermed sagt at det er den beste mobilen for enhver bruker som er opptatt av design.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du sa at problemet er at mange kjøper telefonen på grunn av design eller gadgetfaktor, og jeg la til at det ikke blir bedre av at "TV2 hjelper deg" kaller det en designtelefon.

Ja, jeg skjønner fremdeles ikke helt hva du vil fram til. Noen kjøper telefonen bare på grunn av design, og for mange av disse er Diamond for avansert. Det gjør den allikevel ikke til noen dårlig designtelefon.

Lenke til kommentar
Du sa at problemet er at mange kjøper telefonen på grunn av design eller gadgetfaktor, og jeg la til at det ikke blir bedre av at "TV2 hjelper deg" kaller det en designtelefon.

Ja, jeg skjønner fremdeles ikke helt hva du vil fram til. Noen kjøper telefonen bare på grunn av design, og for mange av disse er Diamond for avansert. Det gjør den allikevel ikke til noen dårlig designtelefon.

Diamond er en flott og stilig mobil. Men den er en dårlig "design" mobil, nettopp fordi mange som kjøper mobil kun basert på utseende, gjerne også forventer et langt enklere og mindre avansert brukergrensesnitt. Til disse brukerne er Diamond et dårlig valg, men de skjønner det ikke selv før de evt. har sløst bort penger på en veldig dyr telefon..

Lenke til kommentar
Noen kjøper telefonen bare på grunn av design, og for mange av disse er Diamond for avansert.

Det er jo hele poenget. Skal man kåre Diamond til beste designtelefon, må man nesten informere om at det er en smarttelefon med WM, som slettes ikke er noe for alle. Telefoner som blir markedsført som en ren designtelefon er sjelden en avansert smarttelefon med alt av teknologi.

Ellers summerer alaruz det ganske greit opp.

Lenke til kommentar
Noen kjøper telefonen bare på grunn av design, og for mange av disse er Diamond for avansert.

Det er jo hele poenget. Skal man kåre Diamond til beste designtelefon, må man nesten informere om at det er en smarttelefon med WM, som slettes ikke er noe for alle. Telefoner som blir markedsført som en ren designtelefon er sjelden en avansert smarttelefon med alt av teknologi.

Ellers summerer alaruz det ganske greit opp.

Hvorfor skal ikke en avansert telefon få være en designtelefon? Det er vel heller brukerne som er "dårlige" og ikke telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...