del_diablo Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Siden den forrige tråden ble stengt uten grunn, fortsetter feilsøkingen her. Har googlet på dette og blir ikke mer klok på det. Vista er aktivert. Har ikke noen av programmene som er lista ukompatibel.Systemet stenger av kontrollpanel og det meste som linkes derfra når jeg får opp feilmeldingen. Feilmeldingen sier blant annet: "En uautirisert ending av Vista er utført." Ikke noe om hva eller hvordan å fikse det <.< Og den har kode: 0xC004D401 Hmmmm, hvet. Sjekket lista på hva som kan gi feilen og hadde ingen av programmene, derfor jeg spør etter hjelp <.< Har: 7zip Foxit Reader GKT Image Master K-Lite + MPC Pidgin Flash 10 Ati Catalyst V-Lite Paint.Net Virtual Clone Drive Fujitsu Siemens PC recovery + System diagnostic Aspell (norsk og engelsk) Vanelige Vista dritten National Instrument-pakka Opera Firefox C++ Redistru Python Ccleaner + Defragler Realtek drivere andre drivere Hjelp? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 har du spyware doctor eller pc tools installert så avinstaller isåfall http://www.instant-registry-fixes.org/what...ror-0xc004d401/ Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Problem, hvordan i pokker får jeg opp hva som er inkompatibelt? <.< For jeg har ikke noe av det som er lista. Endret 9. februar 2009 av del_diablo Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 du må nesten bare prøve deg frem. det kan være mange ting som ikke er på den lista. det kan og være piratsoftware som ikke helt funker så bra. men hvis du googler litt den feilkoden din så finner du flere som har el har hatt samme feil Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Har googlet den, derfor jeg er her <.< Googliga ga inget relevant svar. Eneste som ikke er på Lista er 4 spill: Sauerbraten (Cube 2) Bloodfront Warcraft 3 TFT Fallout 1 Ellers er det ikke noe mer................ og det er det som er problemet. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 jeg er redd jeg kommer til kort her ..... Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Dammit <.< Nå kom dette opp: Heldigvis har den "mer på nette" knappen så jeg fikk til å starte trådløsen og explorer.exe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå