Amatus Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg likte alle sammen veldig godt! Hadde du vært interessert i å komponert til et mulig filmprosjekt en gang? Hadde vært veldig morsomt å kunne fått bruke andres musikk, og ikke komponere min egen (den suger). Takk for det, KK. Tja, det kommer litt kanskje litt an på hva slags musikk man er ute etter... Laget f.eks. ikke spenningsmusikk, thriller, o.l. Lager musikk i de sjangrene som du kanskje har hørt her i tråden min. Og en annen ting er at jeg ikke kan planlegge når det kommer. Plutselig har jeg en idé, og jeg setter igang med å prøve meg frem på synthen. Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Oppdatert 13.08.09! (NY:"River of Life") Lenke til kommentar
edds Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Overraskende bra produsert og komponert, veldig imponerende. Ser absolutt for meg dette i et spill eller en tegnefilm som nevnt tidligere - litt for cheesy til at jeg får noe særlig ut av å høre på det selv, men alt til sitt formål. Stå på, veldig bra jobbet! Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Takk for den, edds. Setter pris på tilbakemeldinger. =) Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Oppdatert 05.09.09! (NY:"Song of the New Earth") Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Oppdatert 7. februar 2010! (NY: "Hymn of the Heavens") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå