Amatus Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hei på dere! Legger ved noen linker til flere av mine "el-symfoniske" komposisjoner. Alle er kompnert på en YAMAHA MO8. Har dere tips eller kommentarer til hva jeg kunne gjøre annerledes, fikse på, forbedre - hva enn det måtte være - er jeg veldig åpen for det. Enjoy, setter stor pris på tilbakemeldinger! The Return Russian Garden Sonata di Vita Sacred Heart The Sanctuary (Revised) Raindrop Season River of Life Song of the New Earth NY: Hymn of the Heavens Endret 7. februar 2010 av Mennesket Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 It's okay, I don't bite. ;D Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Flotte komposisjoner! Jeg elsker "The Return". Kjempefin melodi, varm atmosfære, og veldig god bruk av instrumentene. Kunne gjerne vært litt lenger, men det eneste denne låta mangler er egentlig Enya, spør du meg Btw: Du burde, om du ikke har gjort det enda, melde deg tilgjengelig på markedet som komponist for filmer, for hvis dette er standarden din tror jeg du kommer til å få mange tilbud Endret 18. februar 2009 av Trylleblyant Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Flott å høre at du likte det, da! Angående markedet, jeg har allerede publisert noe av musikken min på Hope Channel Norge. Men det er absolutt et kompliment å knytte dette opp mot slike høyder, hehe. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Såvidt jeg kan høre blir det en anelse mye reverb og diskant enkelte steder, men bortsett fra det er dette kjempebra. Med bedre produksjon kunne nok dette fint funnet sin plass i et dataspill eller kanskje tegnefilm. Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Takk for sine synspunkt. Som jeg skrev i den andre tråden min: Jeg er ikke helt sikker på hva du sikter til når du nevner "produksjon". Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Oppdatert 19.04.09! (NY:"Sacred Heart") Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Oppdatert 07.05.09! (NY:"The Sanctuary (Revised)") Lenke til kommentar
Duffay Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 dette var herlig musikk som bare gjør alt magisk. likte kreativiteten din og beundrer dine ferdigheter, lykke til videre med denne musikken, jeg kommer til å holde meg oppdatert takk for dette Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Tusen takk, Kasarvi. Det er mildt sagt veldig oppmunterende å høre at andre setter pris på ens egen musikk, spesielt når en legger hele sitt hjerte i det. Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Oppdatert 11.05.09! (NY:"Raindrop Season") Lenke til kommentar
Duffay Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Oppdatert 11.05.09! (NY:"Raindrop Season") deilig, gidde meg ein Kina steming i introen, og når fløytene kommer inn seinere. ser for meg ein bambus skog, og mye regn mens det fremdeles er varmt. haha takk får denne la nettop ut mitt første forsøk på noe som helst musikk, skal ikke legge ut mer på en stunn nå da, siden jeg bare holder på å lærer meg å bruke instrumenter. å begynnte sånn ca i dag å synge, har vært gøy å fått din mening om sangen. http://uhort.no/artist/Johngustav/sang/35629 Takk igjen får den nye sangen, deiligt å høre på musikken din, slapper virkeli av nå Endret 14. mai 2009 av Kasarvi Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Mye bra her! Anbefaler deg å lære om harmonilære. Du har skapt en egen slags "digital" stil, ja som du selv kaller det el-symfonisk, som funker bra. Du har derimot mye å hente harmonisk. Kanskje du skal benytte deg av noen modale trekk i første omgang f.eks? Planlegger du og skrive for ordentlig orkester? Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Harmonilære? Jeg er ikke så veldig teoretisk av meg når det gjelder musikk... Det kan høres digitalt ut enkelt steder ettersom det først og fremst er spilt på en synth, og er en amatør, freehand-spiller. Jeg har ikke tenkt å skrive for noe orkester, nei. Jeg skriver og lager musikk som jeg spiller inn på PC-en til egen bruk (stort sett). Jeg kunne godt tenke meg at du beskrev litt mer hva du mener med det harmoniske i musikken min... Høres harmoniene feil ut? Passer de ikke sammen? Takker. Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Oppdatert 11.05.09! (NY:"Raindrop Season") deilig, gidde meg ein Kina steming i introen, og når fløytene kommer inn seinere. ser for meg ein bambus skog, og mye regn mens det fremdeles er varmt. haha takk får denne la nettop ut mitt første forsøk på noe som helst musikk, skal ikke legge ut mer på en stunn nå da, siden jeg bare holder på å lærer meg å bruke instrumenter. å begynnte sånn ca i dag å synge, har vært gøy å fått din mening om sangen. http://uhort.no/artist/Johngustav/sang/35629 Takk igjen får den nye sangen, deiligt å høre på musikken din, slapper virkeli av nå Heisann, beklager for sen tilbakemelding, glemte meg helt! Hørte litt på komposisjonen din der... Forstår at det er improvisasjon (?). Jeg foreslår at du setter deg ned (neste gang du har tenkt å lage noe) ved f.eks. et keyboard og prøver å finne flere akkorder som du kan sette sammen etter hverandre, slik at det på en måte blir et tema i sangen. Inkludert en bedre mikrofon. Lykke til! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Harmonilære? Jeg er ikke så veldig teoretisk av meg når det gjelder musikk... Det kan høres digitalt ut enkelt steder ettersom det først og fremst er spilt på en synth, og er en amatør, freehand-spiller. Jeg har ikke tenkt å skrive for noe orkester, nei. Jeg skriver og lager musikk som jeg spiller inn på PC-en til egen bruk (stort sett). Jeg kunne godt tenke meg at du beskrev litt mer hva du mener med det harmoniske i musikken min... Høres harmoniene feil ut? Passer de ikke sammen? Takker. Det høres ikke "feil" ut, nei. Tvert imot er det heller mangel på spenning det er snakk om. Det jeg har hørt er alt sammen "fint" og konssonerende. Glem ikke at et konssonerende parti kan være veldig mye mer virkningsfullt dersom det etterfølger et mindre konssonerende parti. Kunst generellt er en balanse mellom spenning - avspenning - det er dette som gjør noe interessant og høre på. Dette gjøres skolert, såvel som uskolert - er du uskolert, så sett deg ved et piano og eksprimenter mer. Gjør noe uforventet! Endret 21. mai 2009 av Urmaker Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Interessant, takk for tilbakemelding. Endret 21. mai 2009 av Mennesket Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Fant Raindrop Season på skrivebordet mitt gitt Veldig fin og behagelig låt. Jeg ser i et innlegg ovenfor at jeg påpekte for mye reverb og diskant, men dette problemet var ikke til stede såvidt jeg kunne høre nå. Denne musikken hadde vært veldig fin å høre i et eller annet dataspill tror jeg Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Fant Raindrop Season på skrivebordet mitt gitt Veldig fin og behagelig låt. Jeg ser i et innlegg ovenfor at jeg påpekte for mye reverb og diskant, men dette problemet var ikke til stede såvidt jeg kunne høre nå. Denne musikken hadde vært veldig fin å høre i et eller annet dataspill tror jeg Takk for det, Rognalf. Interessant hvordan den havnet på skrivebordet ditt... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg likte alle sammen veldig godt! Hadde du vært interessert i å komponert til et mulig filmprosjekt en gang? Hadde vært veldig morsomt å kunne fått bruke andres musikk, og ikke komponere min egen (den suger). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå