Dr. Chaos Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Det kom store snømengder på østlandet i går. Her i Moss har vi bokstavelig talt snødd ned. Jeg har ikke målt dybden, men det ser ut som det har kommet 50cm nysnø, ved å se på et verandabord. Nå er det i hvert fall vinter. Hvor mye kom det der? Endret 8. februar 2009 av Crash Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Heradsbygda, Ringerike kom det en del snø, men heldigvis har måkebilene kjørt rundt. Er sånne vegger med snø på hver side av veiene Lenke til kommentar
Manerasita Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Her på Hedmarken har det snødd i ett omtrent hele uka. Jeg er ikke sikker på hvor mye, men jeg tror det er mellom en halvmeter og en meter. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Da jeg skulle åpne vinduet på rommet mitt i dag var det vanskelig fordi det var masse snø i veien. Det er nok mer enn en halvmeter nå, ja. Veldig koselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå