Badeand_83 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Heisann Jeg installerte igaar XP64, da jeg vil ha utbytte av all rammen jeg har. Hadde f;r XP32. Etter jeg installerte XP64, er alt av tegn som sporsmaalstegn og slikt malplassert, og jeg faar ikke brukt de siste bokstavene i alfabetet. Regner med at det er en f;lge av at XPversjonen ikke er norsk.. Er det noe jeg kan gjore, med unntak aa maatte installere xp32 igjen Er det noe setup jeg kan forandre paa PS Finner ikke sporsmaaltegn.. Mvh E Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har brukt XP64 bit (Eng.version) masse. Eneste du trenger å gjøre er å sette NO som default keyboard input language (control panel / regional and language settings). Sett "Norwegian" alle steder du finner language valg. Lenke til kommentar
Badeand_83 Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Takker:) Ordnet seg nå, måtte bare fjerne EN fra listen, uansett hvor mange ganger jeg satt den til NO, så spratt den automatisk tilbake til EN.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå