^fmj Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nettverkskortet kommer ikke opp i enhetsbehandlingen, men hvis jeg kobler i nettverkskabelen blinker lysene til nettverksporten som bare det. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er det et eget nettverkskort eller er det onboard på HK? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Det er onboard. EP-8kmm3i Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Og innstillingene i BIOS står korrekt mtp. LAN? Og du har installert nettverksdriverne som kom med hovedkortet? Endret 8. februar 2009 av Rayline TWB Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Problemet er at jeg ikke kan installere driveren siden jeg bare får beskjed om at det ikke fins noen nettverkskontroller. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Du kan vel installere driveren fra CDn til HK selv om du får beskjed om at det ikke finnes noen nettverkskontroller. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Nei, får beskjed om at det ikke fins noen nettverkskontroller når jeg starter setup, når jeg da trykker på "ok" avbrytes installasjonen. Endret 8. februar 2009 av ^fmj Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Men hva med BIOS- innstillingene? Det er ikke noe der med at du ikke har "Enablet" et eller annet ifm. nettvekskontrolleren da? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Ikke som jeg kan se. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hmmmmm...hvis det ikke er noe feil i BIOS- instillingene, da er jeg rimelig blank så langt. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 I tillegg er det litt umulig å få fatt i ny bios, tenkte jeg skulle prøve det, alle linkene er døde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå