ACRohan Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg bruker Replay Music 3 til å ta opp musikk fra spotify, noen som vet hva kvalitet spotify sender i, vil det holde med 128, eller vil lyden bli bedre hvis jeg går opp til 192/256? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) "We use the Ogg Vorbis q5 codec which streams at approximately 160kb/s.". Lyden vil aldri bli bedre enn 160, uansett om du tar opp i 256. Du bryter for øvrig vilkårene til Spotify, og ødelegger for oss som faktisk tar i mot tjenesten med åpne, ærverdige armer. Endret 8. februar 2009 av Patrick de Maar Lenke til kommentar
Colb Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 mener å ha lest at folk flest ikke kan skille mellom 128 og 256 hvis de ikke har high-end system og ett trenet øre. er visst at det er noe "distortion" eller skurring. Er ingen ekspert så hvis noen vet den egentlige forskjellen får de poste her Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Jeg hører forskjell når det gjelder fra MP3 spillern... Men da er Elektronica musikk. 128 bits fra SomaFm er ganske så god. Endret 9. februar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå