Xboxftw Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hai gais. Jeg har en Panasonic SA-PM08 fra 2001 en gang som bare står å støver ned atme ps3n. Men nå som jeg har kjøpt meg Guitar hero 4 og slikt så kunne jeg gjerne tenke meg å få lyd ut av 5.1 sorroundspillern min via TVn. Rett og slett fordi TV høytalerne suger balle. Og det hadde vært digg å tromme med litt høyere lyd:D. Atm så har jeg peisa in en gulscart sak t TVn hvor bare dvder funker med 5.1 lyd og slikt, men jeg vil kunne ha 5.1 lyd på tvtitting og ps3 gaming. Anyone know wtf todo? ty Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 no idea. but tri to stikk the gul into 29 pin and klipp av kabel og set screen image to accept! Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 wtf, har ikke peilig på hva du snakker om, gief more details! Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Optisk what?, sorry er noob på dette her:S Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Optisk lydutgang. Har TV'n utgang i det hele og det store? Ta bilde av alle koblingene du har på TV'n så skal VI se. http://letmegooglethatforyou.com/?q=SPDIF Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331213 dette er tven. Har ikke noe cam som blir litt vanskelig å få tatt bilder. Men kan låne visst jeg må LOl Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 ZOMG OMF! Jeg leser 1 x lydutgang på komplett sin side. Da er det sikkert 2 Phonoutganger som du lett kan sette på annlegget. Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 ZOMG OMFlol! Jeg leser 1 x lydutgang på komplett sin side. Da er det sikkert 2 Phonoutganger som du lett kan sette på annlegget. Gief details plz. 2 Phoneutganger? whar?, må jeg bestille noe kabler for å få det til å funke? Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 fant no kabler jeg peisa på, jeg fikk lyd på kanalene på tven men da jeg gikk på AV-hdmi var lyden enda på kanalene=( brukte AUX or sumting Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Jævla ppussyshitlol, jeg får ikke lyd innpå ps3 hvor jeg vil ha den, men på kabeltv kanalene funker den fint, 5.1 settet altså, non som veit hvordan jeg får lyden til å gå via bildet istedet for kabeltv kanalene, selv om jeg skifter til ps3 AV hdmi så er nrk1 lyden enda visst det var den kanalen eg var på sist, omfg need halp Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 trenger hjelp asap pl0x=( Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er en UTGANG på TV*en for guds skyld. Men ikke via Scart! Da får du bare det fra kabeltv'n. Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 bruker ikke scart, har en svart og en rød som kabel som jeg plugger i surrounded og i tven, men før kun på kabeltven=( Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 du surrer noe så jævlig, lyd fra 5 høyttalere og en sub konsentrert inn på tv lyden? og du lurer på hvorfor det ikke funker når du ikke har et surround anlegg! Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) lol det er 3.2 ja, ^^ men betyr det så mye? Endret 10. februar 2009 av ohnonoy Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kontakt hifilars.no hvis ikke han kan hjelpe deg så er det kjørt!!! ps den tjenesten han tilbyr koster deg ca 4000 kr. men da funker det også! Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 =( synd. Da for jeg spare peng å kjøpe nytt. Visst ikke noen vet hva jeg kan for å fikse det? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har du funnet noen kontakter bak/under TV-en som er merket AUDIO OUT? Eller S/PDIF? Det er en bra start om du finner det. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Trådstarter: Tråden har blitt bumpet 4 ganger på 2 timer. Minner om at det i flg retningslinjene (https://www.diskusjon.no/guidelines) må gå MINIMUM 24-timer før en tråd kan bumpes. Ved gjentagelse bil tråden bli stengt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå