Gå til innhold

Har du lest signaturen min?


bIsk0p

Anbefalte innlegg

Så mange har lest signaturen min

61

 

Disse har lest(I tilfeldig rekkefølge)

MSg, EspnV, WheelMan, dePt, Kadmium, head_hunter, Høybusk, Megern, The Duke, anders!, Larshl, aJens1, anders! sin venn, KoffeinKanin, Mompen, chokke, Hr Kotelett, Laland, [stK]Bountyhunter(BF:V), pjotrogsteik, Bolivar, Schjellin, Nargon, Kallileo, Patrick de Maar, Treasure, Oppslagsverk, radivx, ukjentbruker, 2mmy91, stianiquniez, BungieMan, Mr.Anki, Dunno1987, khaffner, ChristianEx, TobbeOo, Kolio3, Heizann, Matsemann, Henrikenn, Hosjkornæsj, Kuroi-Neko, Breidablik, Xificuz, galeglenn, xantir, kanonkent, Blueone, GW. Latterkongen, Cheese_king, =Pan Am=, kaakonmt, kjermy, superkaisa, rbr, V3gg3n, Torg3r, Raude,

 

 

 

 

Så mange kan det...

8

...og gatebarna er:

Laland, Bolivar, radivx, MSg, kanonkent, Cheese_king, Torg3r, V3gg3n

 

 

Denne tellingen har jeg lenge hatt i signaturen min, men det kom et ønske om bevis på at man har lest. Derfor kom denne tråden. Tellingen vil fortsette, men da via denne tråden. De som nå har lest, skriver innlegg her, så kommer navnet i listen. Når det gjelder "street value", så tenker jeg å ta dette på PM for å gjøre det "vanskeligst" mulig ;)

 

NB: Etter å ha lest igjennom PM'ene mine, så manglet jeg 10 på lesing og 6 på pugging. Hvor disse har blitt av vet jeg ikke, si i fra hvis du mangler i lista.

 

 

 

Signaturen:

"Street Value" Høvding, Sheriff og Indianer "Street Value"

Gi meg en PM hvis du vet hva verdien er ;)

Signaturen er lest over 60 ganger. Si i fra her hvis du har lest den!

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...