toazty Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 jeg tenkte jeg skulle skrive et lite kort til samboeren min med hånd avtrykka fra den lille vi har sammen, men fant ut at jeg har ikke maling, noen som har noen andre fixe ideer hvordan jeg kan gjøre det ? kan jeg lage en slags maling? kan jeg bruke noe annet ? tenkte på blekk men dette er jo ikke akuratt ideelt når enn skal vaske henda etterpå Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kutt av hånden og heng på veggen Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 ser ikke for meg at kjerringa blir fornøyd da på morsdagen... Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gi henne en fyrstikkeske/syltetøyglass dekorert med gullmalte makaronier Alltid en slager Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 joda men hvis kidden ikke er mer en 5 mnd så er det lite hjelp å få derfra, er liksom ikke JEG som skal lage noe alene.. så det blir litt dumt.. enkleste må vel være å lage et kort med en hilsen til mammen fra jenta og et par håndavtrykk tenkte jeg.. men ser ut som om det er null maling her i hus.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå