Man|Drake Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg sitter her med et soundblaster live platinum og et onboard c-media ac97 lydkort. Jeg vil gjerne ha muligheten til å spille av mp3'ene mine gjennom begge lydkortene. Hvis jeg åpner properties i winamp og velger output kan jeg bare velge det ene lydkortet av gangen. Noen som har vært borti en slags plug-in som lar meg spille av winamp i begge lydkortene? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Blir ikke det intigrerte kortert skrudd av når du kobler til et annet da? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Blir ikke det intigrerte kortert skrudd av når du kobler til et annet da? Nope. Det må man gjøre manuelt. Lenke til kommentar
Man|Drake Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 nei det blir nok ikke skrudd av, det gjøres manuelt i bios der man kan disable det. sliter fortsatt med problemet mitt, ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
qwerty2 Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 jeg vet ikke hvordan du gjør d i winamp, men hvis du får tak i et program som DSS DJ 4 eller nyere versioner kan du få d til å virke her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå