indietrash Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 lenk meg til dem! jeg starter en blogg med *lovlig* gratis musikk Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hva med Urørt? Last ned så mye gratis musikk du orker. Anbefaler også databasen Jamendo, mye musikk, helt gratis. Begynn her! Glem heller ikke at Google er din venn. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Skymarshall Arts Men egentlig så synes jeg at tjenesten Spotify fikser biffen når du er ute etter "gratis" musikk nå fremover. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 PM om du er interresert i noe egenkomponert, useriøs, sjangeruavhengig gitarmusikk. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hva med Urørt? Last ned så mye gratis musikk du orker. Anbefaler også databasen Jamendo, mye musikk, helt gratis. Begynn her! Glem heller ikke at Google er din venn. jeg snakker om hele album av band som ikke suger etc. stereotyp punkblog altså. dersom dere ikke benytter dere av slike, så henger dere neppe med på hva jeg snakker om. beklager at jeg ikke spesifiserte mer hva jeg var ute etter Endret 8. februar 2009 av indietrash Lenke til kommentar
shoop! Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nine Inch Nails gir bort albumet The Slip gratis. Har også filene i veldig god kvalitet, som overgår CD-kvalitet flere ganger. ("Also released were 24-bit, 96 kHz FLAC and WAV files.") Machinae Supremacy har også en del sanger til nedlastning, gratis. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 For et bra initiativ! Jeg kommer ikke på noen i farta, andre enn Gatas Parlament. Men jeg husker ikke hvilket album det var, eller om det fortsatt er tilgjengelig. Gidder ikke sjekke nå heller. Men skal gå i tenkeboksen, jeg. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 PureVolume.com Verdens største musikk-community... Finnes bøttevis av band (som ikke suger) som legger ut all sin musikk til gratis nedlastning her. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=695096 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Bruk denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=695096 Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg