marcusbj Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Har tenkt til å kjøpe meg nye fotballsko (FG-knotter), men er litt usikker på hvilken av de tre modellene ovenfor jeg skal velge. Har selv prøvd predator, men ikke de to andre. Hadde derfor vært fint med noen råd/tips ang modellene, gjerne hvis du har prøvd to av de, slik at det evt går ann å sammenligne de med hverandre. Endret 8. februar 2009 av marcusbj Lenke til kommentar
Manken Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hvilket par kom du fram til?^^ Lenke til kommentar
marcusbj Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Predator Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvorfor akkurat Predator ? Lenke til kommentar
marcusbj Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Fordi jeg har hatt de før, og da var jeg fornøyd med de Skulle egentlig ha adiPure 2, men så fant jeg ut at jeg ikke ville ha dem likevel Lenke til kommentar
Manken Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er jo greit å ha no man har hat før Men hvorfor ville du ikke ha adiPURE II? Lenke til kommentar
marcusbj Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Jepp Nei, jeg vet faktisk ikke helt. På en måte så "falt" jeg mer for predator modellen en jeg gjorde for adiPURE II :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå