oldtime Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har lyst på en Blu ray opptaker med harddisk og brenner. Slik at jeg kan ta opp ting i HD og brenne det i HD på blu ray. Er dette mulig å skaffe dette i Norge? Hvis ikke, er det mulig å skaffe dette fra utlandet? Jeg har Get box HD PVR med 250 gb harddisk, har tatt opp en del sport i HD fra canal +, vil gjerne brenne dette på bluray, fordi harddisken er så godt som full. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det finnes i Japan, og skulle i følge denne artikkelen fra august komme til Frankrike snart: http://www.tu.no/forbrukerteknologi/article178398.ece Men om disse kan brukes som tuner mot Get spørs vel. Og om du kobler en Bluray-opptaker til Get-burken med HDMI, vil det ikke overraske meg om det er kopisperre (HDCP) som hindrer deg å lage kopier i HD. Prøv like gjerne med en billig DVD-opptaker og SCART. Dårligere bildekvalitet, men det er teknologi som er her. Lenke til kommentar
oldtime Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Det finnes i Japan, og skulle i følge denne artikkelen fra august komme til Frankrike snart: http://www.tu.no/forbrukerteknologi/article178398.ece Men om disse kan brukes som tuner mot Get spørs vel. Og om du kobler en Bluray-opptaker til Get-burken med HDMI, vil det ikke overraske meg om det er kopisperre (HDCP) som hindrer deg å lage kopier i HD. Prøv like gjerne med en billig DVD-opptaker og SCART. Dårligere bildekvalitet, men det er teknologi som er her. Har DVD opptaker og det funker greit å overføre video fra GET til DVD opptakeren, men som sagt blir det ikke HD kvalitet siden det er scart. Betyr det at det kan funke med en bluray opptaker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå