MasterOfColours Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Hvis det er noen trøst, så tror jeg de aller fleste gutter mener det samme om jenter meg bl.a. Men vi er ikke så glade i oppmerksomhet at vi lar en gutt tro at han er forelsket i oss Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvis det er noen trøst, så tror jeg de aller fleste gutter mener det samme om jenter meg bl.a. Men vi er ikke så glade i oppmerksomhet at vi lar en gutt tro at han er forelsket i oss hahaha! Dagens! Sorry å måtte si det, men jo det gjør dere. (ja, det finnes unntakene som bekrefter regelen) Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Hvis det er noen trøst, så tror jeg de aller fleste gutter mener det samme om jenter meg bl.a. Men vi er ikke så glade i oppmerksomhet at vi lar en gutt tro at han er forelsket i oss hahaha! Dagens! Sorry å måtte si det, men jo det gjør dere. (ja, det finnes unntakene som bekrefter regelen) Ok, men jeg gjør ikke det. Hvis jeg ikke liker en gutt, så flørter jeg ikke med ham. Akkurat det holder jeg meg faktisk ganske langt bort ifra. Men her er tingen: etter at han har nei til meg, flørter han med meg igjen! Denne gangen er det ikke fordi jeg flørter, men han gjør det, og jeg liker ham jo ennå, så jeg flørter tilbake. Jeg tror det er fordi han er populær, og jeg ikke like mye, og han tror han blir ertet og hatet hvis han blir sammen med meg -.- Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Da må du rett og slett få han helt alene og spørre igjen. Er han en av de "populære" så er han vel livredd for å tape ansikt hvis du er lenger ned på rangstigen. Dra han med deg et sted dere er heeeeelt alene, og så spør han igjen. Sier han nei da, så er løpet kjørt desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå