MasterOfColours Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 I klassen min går gutten jeg har vært forelsket i lenge nå, omtrent 5 måneder. Han flørter, smiler og ser på meg utrolig ofte. Mange ganger snakker han til meg og sier masse rabbel. Det er mange ganger han lager snorkelyder bare for å få oppmerksomheten min. Alle jeg spør sier han liker meg, og jeg vil gjerne prøve å få ham med ut en gang, men jeg er så utrolig sjenert. En annen ting er også at hvis jeg spør ham mens andre kanskje kan høre oss, ser han bare rart på meg. Finnes det en måte jeg kan få ham alene på uten å måtte gå bort til ham å spør om jeg og han kan snakke sammen (som sagt er jeg veldig sjenert, og jeg føler det blir feil å sende en venn), slik at jeg kan få et svar? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 "Eyh, jeg må spørre deg om noe. Bli med bort hit." Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tør du ikke spørre IRL så kan du stalke han og sende han en tekstmelding å høre om han vil være med ut =) Lenke til kommentar
Camellia Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Bare se på ham og smil, du trenger ikke gjøre noe mer. Han virker ikke akkurat sjenert av seg. Og ikke send en venn, det er bare teit. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Du må nok kaste snøret og fiske^^ Lenke til kommentar
floww Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 hvis gutten vet at du liker han og, bør det ikke ta lang tid før han ber deg ut istedet. men ja, send en melding elns. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har sagt til gutten at jeg liker ham, og han hinter jo som en gal. Takk for fine tips, BTW ^^ Det er vel bare for meg å manne meg opp hvis han ikke gjør det Lenke til kommentar
jeysound Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kanskje du kan når dere møtes i gangen eller noe stoppe han å bare over rekke en liten lapp hvor det står: Hei vil du bli med ut på fredag f.eks. Jeg tørr å si at sjansen for at han sier ja er godt over 90%, det virker som han liker deg så hvorfor skulle han ikke si ja? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Her må du bare tørre å leve livet! Tør å ta sjangsen, og ikke vær redd for å drite deg ut. Det eneste som styrer om du driter deg ut eller ikke, er din egen reaksjon på situasjonen. Er du fast bestemt på å ikke drite deg ut og reagerer deretter, så kommer du ikke til å drite deg ut. Bare ta tak i han i gangen, i friminuttet, i kantina, hvor som helst, og dra han med deg så dere står alene. Så snakker du med han om akkurat det du vil. Ikke gå rundt grøten, bare ta tak i deg selv, og ta sjangsen. Det føles så ufattelig bra når du er ferdig med det. Lykke til Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg manna meg opp Men han svarte nei, da. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jaha? virker som en raring detta: p Mulig han også er sjenert? ellers så gir han utrykk for mer enn han mener. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nøyaktig hva var det han sa nei til egentlig? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Nøyaktig hva var det han sa nei til egentlig? Å gå ut med meg. Rare tingen er at han flørter, ser på meg altfor ofte, smiler og prøver å få oppmerksomheten min... Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det kan rett og slett være en respons på oppmerksomheten du gir han. Vi gutta er ikke like vandt til å få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn som dere jenter er. (ja, selv de jentene som får lite oppmerksomhet får som regel mer enn gjennomsnittsgutten) Så eneste som trigges i hodet vårt da, det er å flørte tilbake for å beholde denne gode følelsen av oppmerksomhet. Og som regel gjøres dette ubevisst. Men sa han nei på noe så direkte at du spurte han med ut på date, så er nok det desverre et tydelig tegn på at han ikke er intressert. (med mindre du spurte han foran alle vennene hans. Er han sjenert og fikk det spørsmålet foran vennene sine, så er det ikke sikkert svaret reflekterer ønskene hans) Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Gutter er veldig forvirrende ... Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvis det er noen trøst, så tror jeg de aller fleste gutter mener det samme om jenter meg bl.a. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Seriøst, det er ikke vanskelig. Du spør bare: Kan jeg snakke med deg litt alene?, eller du trekker ham tilside når han går forbi, eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har egentlig omtrent samme problemet. Prøver å manne meg opp til å snakke ordentlig med henne slik at vi kan bli bedre kjent. Hun er kjempesnill og lett å snakke med, men likevel kommer jeg med dumme vitser. Den gode tingen er jo at hun ler av de, så kommer jo en eller annen vei;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå