Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få ham alene?

Anbefalte innlegg

I klassen min går gutten jeg har vært forelsket i lenge nå, omtrent 5 måneder.

Han flørter, smiler og ser på meg utrolig ofte. Mange ganger snakker han til meg

og sier masse rabbel. Det er mange ganger han lager snorkelyder bare for å få

oppmerksomheten min. Alle jeg spør sier han liker meg, og jeg vil gjerne prøve å

få ham med ut en gang, men jeg er så utrolig sjenert.

En annen ting er også at hvis jeg spør ham mens andre kanskje kan høre oss,

ser han bare rart på meg.

Finnes det en måte jeg kan få ham alene på uten å måtte

gå bort til ham å spør om jeg og han kan snakke sammen (som sagt er

jeg veldig sjenert, og jeg føler det blir feil å sende en venn),

slik at jeg kan få et svar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Kanskje du kan når dere møtes i gangen eller noe stoppe han å bare over rekke en liten lapp hvor det står: Hei vil du bli med ut på fredag f.eks.

Jeg tørr å si at sjansen for at han sier ja er godt over 90%, det virker som han liker deg så hvorfor skulle han ikke si ja?

Lenke til kommentar

Her må du bare tørre å leve livet! Tør å ta sjangsen, og ikke vær redd for å drite deg ut. Det eneste som styrer om du driter deg ut eller ikke, er din egen reaksjon på situasjonen.

Er du fast bestemt på å ikke drite deg ut og reagerer deretter, så kommer du ikke til å drite deg ut. :)

Bare ta tak i han i gangen, i friminuttet, i kantina, hvor som helst, og dra han med deg så dere står alene. Så snakker du med han om akkurat det du vil. :)

Ikke gå rundt grøten, bare ta tak i deg selv, og ta sjangsen. Det føles så ufattelig bra når du er ferdig med det. :)

Lykke til

Lenke til kommentar

Det kan rett og slett være en respons på oppmerksomheten du gir han.

Vi gutta er ikke like vandt til å få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn som dere jenter er. (ja, selv de jentene som får lite oppmerksomhet får som regel mer enn gjennomsnittsgutten)

Så eneste som trigges i hodet vårt da, det er å flørte tilbake for å beholde denne gode følelsen av oppmerksomhet. Og som regel gjøres dette ubevisst.

Men sa han nei på noe så direkte at du spurte han med ut på date, så er nok det desverre et tydelig tegn på at han ikke er intressert. (med mindre du spurte han foran alle vennene hans. Er han sjenert og fikk det spørsmålet foran vennene sine, så er det ikke sikkert svaret reflekterer ønskene hans)

Lenke til kommentar

Har egentlig omtrent samme problemet. Prøver å manne meg opp til å snakke ordentlig med henne slik at vi kan bli bedre kjent. Hun er kjempesnill og lett å snakke med, men likevel kommer jeg med dumme vitser. Den gode tingen er jo at hun ler av de, så kommer jo en eller annen vei;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...